خبرهای داغ:
استاد دانشگاه:

امضای محرمانه FATF مسئله دردناکی بود / FATF تکمیل پروژه نفوذ بود

استاد دانشگاه با اشاره به قرارداد FATF گفت: امضای محرمانه این معاهده، مسئله دردناکی بود و اجرای معاهدات آن می‌توانست پروژه نفوذ را کامل کرده و هزینه سنگینی را متحمل نظام کند.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۳۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر معصومی در نشست سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) با اشاره به ضعف دولت در مهار تورم و خروج از رکود و نیز عدم اراده در برخورد با تخلفات اخیر اقتصادی ابراز داشت: دولت باید همکاری لازم را با قوه قضاییه در برخورد با تخلفات و فسادها به ویژه برداشت‌های غیرقانونی صندوق ذخیره فرهنگیان داشته باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی آقایان، برخورد با این تخلفات را غیر منصفانه و خلاف عدالت نیز می‌دانند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به قرارداد FATF گفت: با این قرارداد که با بهانه راستی‌آزمایی ایران منعقد می‌شد، تمام هویت‌ها، اطلاعات و تراکنشات مالی کشور در اختیار بیگانگان قرار می‌گرفت.

وی عنوان کرد: امضای محرمانه این معاهده، مسئله دردناکی بود و اجرای معاهدات آن می‌توانست پروژه نفوذ را کامل کرده و هزینه سنگینی را متحمل نظام کند.

معصومی همچنین با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: بر اساس سخنان رئیس جمهور «مردم آمریکا بین انتخاب بد و بدتر قرار دارند» و برای ما نیز هیچ یک از دو نامزد ریاست جمهوری منفعتی ندارند و هر کدام به نوعی با ایران دشمنی می‌کنند و امیدواری به هر یک از آنها دروغ و اشتباه است.

وی با تشریح رویکردهای دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه نسبت به ایران گفت: با روی کار آمدن کلینتون پروژه نفوذ و نفاق در منطقه و علیه ایران شدت می‌گیرد و ترامپ نیز جنگ‌طلب بوده و چهره یزیدی دارد، بنابراین برخلاف آنچه عده‌ای تصور می‌کنند، خطر کلینتون برای جمهوری اسلامی از ترامپ نیز بیشتر است.

این استاد دانشگاه با اشاره به محتوای مناظره‌های دو نامزد انتخابات آمریکا افزود: آنهایی که سنگ دموکراسی و تمدن اروپایی و آمریکایی را به سینه می‌زنند باید این مناظره‌ها و ادبیات نامزدها علیه یکدیگر را رصد کنند.

وی همچنین با اشاره به دو عملیات مهم سرنوشت ساز موصل و حلب در عراق و سوریه گفت: محور مقاومت از هم‌افزایی و توان لازم برخوردار بوده و تکفیری‌ها به بدترین وضعیت خود تاکنون رسیده‌اند بر اساس سخنان سیدحسن نصرالله «برگ برنده را تحولات میدانی و زمینی مشخص می‌کند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار