بهرام‌نیا در گفتگو با «بسیج»:

همراهان بیماران شهرستانی دغدغه محل استراحت دارند/ شان شهروند مسلمان و ایرانی رعایت شود

بهرام نیا گفت: وزارت بهداشت و درمان باید اماکنی را برای خواب و استراحت همراهان بیماران شهرستانی با قیمتی بسیار نازل و ناچیزی در نظر بگیرد تا بیماران و همراهان آنها تحت فشار قرار نگیرند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نبود مکان خواب و استراحت برای همراهان بیماران شهرستانی در تهران و دیگر استان های بزرگ کشور اظهار داشت: در برخی بیمارستان ها به همراه بیمار جای خواب می دهند اما بابت آن پول می گیرند و این برای همراهان بیماران شهرستانی مشکل ایجاد می کند.

وی افزود: لذا این قیمت ها باید بسیار نازل و ارزان باشند تا بیمار و همراهش تحت فشار قرار نگیرند، زیرا برخی بیماران از نظر بالینی شدیداً به همراه نیاز دارند و بدون همراه امکان بستری شدنشان نیست و حتماً باید فردی باشد تا از آنها مراقبت کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت بهداشت و درمان باید اماکنی را با قیمتی بسیار نازل و ناچیزی در نظر بگیرد تا بیماران و همراهان آنها تحت فشار قرار نگیرند؛ این از وظایف وزارت بهداشت و درمان است که بیمارستان ها را به یک مکان مناسب برای خواب و استراحت همراهان بیماران شهرستانی مجهز کند.

این مقام مسئول در خاتمه خاطر نشان کرد: شان و احترام یک فرد مسلمان و شهروند ایرانی باید در همه زمینه ها و مخصوصاً بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات