خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مطرح کرد

حمایت از اسلام و انقلاب پیام رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» به یزیدیان زمان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بالا بردن توان رزمی بسیجیان از اهداف اصلی رزمایش «الی بیت المقدس» است تا به یزیدیان زمان یعنی امریکای جنایتکار نشان دهند که هرگز دست از حمایت اسلام و انقلاب برنمی دارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز یا رسول الله(ص) در تویسرکان برگزار شد، رزمایشی که حضور نوجوانان و جوانان در کنار افراد میانسال زیبایی خاصی به خود گرفته بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش 6 گردان الی بیت المقدس تویسرکان حضور دارند و روز گذشته اعضای این گردان ها با حضور در راهپیمایی 13 آبان رویکرد اصلی رزمایش را که برگرفته از مکتب سرخ حسینی یعنی استکبارستیزی است را به همگان نشان دادند.

سعید سعیدی اظهار کرد: بالا بردن توان رزمی بسیجیان از اهداف اصلی این رزمایش است تا به یزیدیان زمان یعنی امریکای جنایتکار نشان دهند که هرگز دست از حمایت اسلام و انقلاب برنمی دارند.

وی افزود: پیام رزمایش الی بیت المقدس، نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و دوستی و امنیت پایدار به دوستان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت آموختن رزم انفرادی، ستونی کشی در شب، پدافند، کمین و ضد کمین از جمله برنامه های روز گذشته بود و امروز در مرحله اصلی آن 6عملیات توسط 6 گردان بیت المقدس تویسرکان برگزار شد.

وی تصریح کرد: عملیات های تأخیری، تعقیب و گریز و مقابله با رخنه، پاکسازی و دفاع مستحکم، ضد هلی برن، اغتشاشات و امداد و نجات از برنامه های اصلی این رزمایش در تویسرکان بود.

*ضرورت تقویت روحیه معنوی و تقوا در نیروهای بسیجی و گردان‌ها

مسئول عملیات سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: گردان های بیت المقدس تویسرکان با حضور در رزمایش «یا حسین»گویان به رهبر خود لبیک گفتند.

محسن جهانگیری با تأکید بر اینکه هرگونه چشم داشت و اقدام نظامی دشمن توسط گردان های بیت المقدس خنثی و متلاشی خواهد شد، اظهار کرد: اگر دشمنان چنین قصدی داشته باشند پیش از آن که حرکتی انجام دهند در موقعیتی که فکرش را نمی کنند ضربه محکمی خواهند خورد.

وی افزود: در دنیای امروزی بالابردن سطح تقوا و پرهیزگاری برای نیروهای بسیجی و گردان ها از همه چیز مهمتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار