خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

دشمن با جنگ نرم و همسویی با عوامل نفوذ به دنبال ضربه زدن به ایران

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمن سه دکترین برای ما طراحی کرده که شامل به انزوا کشیدن ایران، جنگ نرم و همسویی با عوامل نفوذ و منافقین و مخالفین ایران می‌شود و با استفاده از این سه مورد می خواهند به ما ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۷۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ علیرضا پیرحیاتی در جمع دانش‌آموزان شهر اسلام آباد با بیان اینکه عده‌ای غرب‌گرا در کشور احساس می‌کنند با دوستی با آمریکا وضع خوب می‌شد، بیان داشت: این در حالی است که در قضیه برجام و مذاکرات هسته‌ای دیدیم که این جریان هیچ نتیجه‌ای نداشت و بهره‌ای برای مردم ایران نداشته است.

وی افزود: آمریکا همچنان بعد از گذشت ۳۷سال از انقلاب، به جنایات خود از جمله حمله به هواپیمای مسافربری، حمله نظامی به طبس،اعمال نفوذ از طریق افراد مختلف در کشور و تشکیل گروه‌های تکفیری و بسیاری از موارد دیگر ادامه می‌دهد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: اوباما گفت ما ایران را تحریمی فلج کننده کردیم تا کمر ایران را بشکنیم، هم اکنون ورود کالاهای مورد نیاز به دلیل برطرف نشدن موانع امکان پذیر نیست ولی توان خود را گذاشته اند برای ورود گوشی‌های اندروید چراکه بحث اشاعه فساد و فحشا در بستر همین گوشی‌ها فراهم است که استکبار جهانی و هم پیمانانش طراحی کرده اند.

وی گفت: مارک پالمر تئوریسین آمریکای می گوید ما باید یک راه جدید برای سرنگونی ایران پیدا کنیم، ما در بحث نظامی به هیچ وجه نمی توانیم به ایران ضربه بزنیم وی به بازداشت ملوان‌های آمریکای توسط نیروی دریایی سپاه اشاره می کند.

پیرحیاتی اظهار داشت: دشمن سه دکترین برای ما طراحی کرده که شامل به انزوا کشیدن ایران، جنگ نرم و همسویی با عوامل نفوذ و منافقین و مخالفین ایران می‌شود و با استفاده از این سه مورد می خواهند به ما ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث شبکه‌های اجتماعی می خواهند فحشا را رواج بدهند و جوانان را مشغول این شبکه ها کنند و از علم و فناوری دور کنند و از این بستر به اطلاعات محرمانه دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات