خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان خبر داد

ارسال کمک‌های مردمی حوزه حضرت مریم(س) همدان به جبهه مقاومت

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان از ارسال کمک‌های مردمی حوزه حضرت مریم(س) همدان به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۵۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: كمك‌هاي غير نقدي مردمی توسط حوزه حضرت مریم(س) همدان به جبهه مقاومت ارسال شد.

وی با بیان اینکه ارسال کمک های مردمی با هدف دلجويي و ترويج كار خير در كنار حمايت از رزمندگان صورت گرفت، تصريح كرد: این کمک‌ها شامل لباس زنانه، مردانه، بچه‌گانه، پتو و مواد خوراکی جمع آوری و توسط خواهران حوزه بسته‌بندی شد.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان ادامه داد: امروز هزینه مبارزه با داعش را گروه‌های مقاومت پرداخت می‌کنند و این تلاش‌ها برای این است که ما بگوییم همچنان محکم و استوار برای دفاع از کیان اسلام ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری کمک های مالی و اجناس با هدف همدلي و همزباني بسيجيان با مدافعان حرم در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم انجام شد.

اکبری با بیان اینکه بسیجیان همواره توانسته‌اند در کمک به مدافعان حرم موثر واقع شوند، افزود: وظیفه انسانی و شرعی ما حکم می کند که از جبهه مقاومت و از مظلومان جهان دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما کمک به جبهه مقاومت است، هم کمک مالی و هم آگاه سازی مردم که با این کار بتوانیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات