عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اسناد جاسوسی آمریکا در کتب درسی گنجانده شود

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ضروری است یک کمیته ای در اسرع وقت برای این مسئله تشکیل شود و در حداقل زمان ممکن این اسناد در کتب درسی و دانشگاهی سال آینده گنجانده شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۸۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درخصوص لزوم گنجاندن اسناد جاسوسی در کتب درسی و دانشگاهی کشور اظهار داشت: اینکه تا به الان توجهی به این موضوع نشده واقعاً جای تعجب دارد.

وی افزود: مسئولان تدوین کتب درسی و دانشگاهی در وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و همچنین شخصیت های دانشگاهی و رسانه ها باید اسناد لانه جاسوسی را انتشار داده و در کتب درسی بگنجانند اما همه ما از این موضوع غفلت کرده ایم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: اسناد لانه جاسوسی که در اختیار دانشجویان پیرو خط امام راحل قرار گرفت و با تلاش و مشقت و زحمت بازسازی شد در حال حاضر به صورت اسناد ملی و سند جنایات آمریکا در کشور موجود است لذا لازم است که توجه عمیق تر و بیشتری به این قضیه شود.

فلاحتی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می تواند برای شناخت جوانان از رژیم مستکبر و استعمارگر آمریکا موثر باشد انتشار همین اسناد جنایات آمریکایی ها در ایران بوده که به دست ما رسیده است؛ تحلیل و گنجاندن این اسناد در مقاطع تحصیلی آموزش پرورش و یا دروس دانشگاهی بر عهده مسئولان وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش است.

نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: ضروری است یک کمیته ای در اسرع وقت برای این مسئله تشکیل شود و در حداقل زمان ممکن این اسناد در کتب درسی و دانشگاهی سال آینده گنجانده شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار