مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:

وابستگی اقتصادی زمینه ساز وابستگی های سیاسی و فرهنگی خواهد شد

حسین باقری گفت: کشوری که وابسته اقتصادی نباشد دچار وابستگی سیاسی و فرهنگی هم نخواهدشد. رفتار دیپلماتیک برآمده از وابستگی به خارجی‌ها، اقتصادی وابسته و وارداتی است نه اقتصاد مقاومتی.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت باید اقتصاد را به سمت درون محوری سوق دهد و برنامه هایی در جهت حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارگران در سیاست های اقتصادی بگنجاند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از ارکان اساسی نظام اقتصادی است افزود: عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش مستمر،برنامه ریزی، تصمیم گیری و مشارکت مردم است؛ کشوری که وابسته اقتصادی نباشد دچار وابستگی سیاسی و فرهنگی هم نخواهدشد.

باقری خاطر نشان کرد: باید کارگران اقتصادی مورد تکریم واقع شوند و دولت بتواند حضور مردم و بسیج را در عرصه های مختلف اقتصادی ساماندهی کند؛ دولت ساختار اقتصادی را فراهم آورد که بتواند به سمت تامین نیازهای اساسی کشور باشد رفتار دیپلماتیک برآمده از وابستگی به خارجی‌ها، اقتصادی وابسته و وارداتی است نه اقتصاد مقاومتی.

مسوول سازمان بسیج کارگری در خاتمه افزود: دولت باید توانمندی نیروهای داخلی اعم از اقشار مختلف بسیج را در برنامه های اقتصادی خود گنجانده و با باور عمیق به نقش بسیج در رفع مشکلات اقتصادی ، نقش تاثیرگذار و بسزایی در اقتصاد مقاومتی و در نهایت اقتصاد کشور ایفا کند.

ارسال نظرات