خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای 310 برنامه شاخص در سطح شهرستان طی هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب 22 عنوان برنامه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۲۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته اظهار داشت: با توجه به شعار محوری هفته بسج با عنوان «بسیج انقلابی و خدمتگزار است» برنامه‌هایی در سطح سپاه شهرستان همدان پیش‌بینی شده و قرار است که اجرا شود.

وی از اجرای 310 برنامه شاخص در سطح شهرستان طی هفته بسیج خبر داد و ابراز داشت: این برنامه‌ها در قالب 22 عنوان برنامه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه هر حوزه دو برنامه شاخص در این هفته برگزار می‌کند، اضافه کرد: در مجموع حدود 50 برنامه شاخص در سطح حوزه‌های محلات و اقشار سپاه شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان همدان هر پایگاه نیز یک برنامه شاخص دارد، گفت: فضاسازی تمام اماکن بسیج، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و سپاه ناحیه همدانانجام خواهد شد تا رنگ و بوی هفته بسیج را به خود بگیرند.

برزگر با اشاره به اینکه 11 برنامه یادواره شهید در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های شاخصدر طول این هفته برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... است.

وی در ادامه به روز شمار هفته بسیج پرداخت و عنوان کرد: روز اول از هفته بسیج، 30 آبان ماه، با توجه به مصادف شدن با اربعین حسینی به نام «بسیج ، پژواک ندای زینب(س)» نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی در اولین روز از هفته بسیج خبر داد و بیان داشت: این همایش که در سال‌های اخیر به همت امام جمعه و مسئولین شکل گرفته امسال با حضور پررنگ بسیجیان و آحاد مردم در میدان امام(ره) از ساعت 10 صبح الی 12 برگزار شده و خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) انجام خواهد شد.

* افتتاح 3 سالن 9دی به مناسبت هفته بسیج در همدان

وی ادامه داد: دومین روز از هفته بسیج نیز یکم آذر ماه است که از مهم‌ترین برنامه‌های ناحیه‌ای و حوزه‌ای این روز می‌توان به برگزاری 20 نشست روشنگری در سطح شهرستان اشاره کرد.

برزگر افزود: برگزاری همایش حجاب با تقدیر از بسیجیان محجبه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر توسط حوزه‌های خواهران و ارودهای جهادی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی «بسیج انقلابی‌گری و پیشرفت» را عنوان سومین روز از هفته بسیج بیان کرد و اظهار داشت : در این روز نیز جشنواره غذا، نشست روشنگری، تقدیر از سرگروه های طلبه و دانشجو و سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج انقلابی‌گری و کارآفرینی» نیز همایش با موضوع اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه شهید صدوقی حوزه شهید قهاری در روستای کنجینه، برگزاری کارگاه پرچمداران جنگ نرم، نشست هیئت عاشقان ولایت و تقدیر از بسیجیان نمونه حلقه‌های صالحین و افتتاح 3سالن‌ 9 دی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی در خصوص سالن های 9 دی افزود: این سه سالن با مساحت 3 هزار و 100 مترمربع در مناطق مستضعف و کم برخوردار در شهرک فرهنگیان، شهرک ولیعصر و اسلامشهر بر اساس معیارهای مهندسی و در سطح بسیار بالا احداث شده است .

برزگر عنوان پنجمین روز از هفته بسیج را «بسیج، انقلابی‌گری و ایثار» مطرح کرد و ابراز داشت: در این روز نیز برنامه عطرافشانی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و آحاد مردم انجام خواهد شد.

* برگزاری نمایشگاه «مقابله با اشرافی‌گری و فساد»

وی ادامه داد: ششمین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و اقتدار جهانی» است که شاخص ترین برنامه در این روز اجتماع بزرگ مدافعان حرم است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه ششمین روز از هفته بسیج مصادف با روز جمعه است،مراسمی که هرساله در سالن های ورزشی برگزار می شد امسال در روز جمعه در مصلی امام شکل خواهد گرفت و حضور پررنگ و پرشور بسیجیان در اقامه نماز جمعه را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفتمین روز از هفته بسیج ادامه داد: برگزاری دعای ندبه، تجلیل از بسیجیان، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری نمایشگاه با موضوع «مقابله با اشرافی‌گری و فساد» از برنامه‌های این روز است.

برزگر بازدید از مراکز درمانی و حمایت از بیماری‌های خاص را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج عنوان کرد و بیان داشت : این بازدیدها به همت حوزه‌های بسیج شکل خواهد گرفت.

وی در خصوص دیگر برنامه‌ها خاطرنشان کرد: نشست‌های سیاسی، دیدار با خانواده جانبازان و برگزاری یادواره‌های شهدا ، کلاس‌هایی با موضوع آشنایی با بسیج و هم اندیشی فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف توسط حوزه های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌های اخرین روز از هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: پوشش و تدوین برنامه‌هایی که در سطح سپاه صورت می گیرد در راستای ترویج «معروف» است که خود نوعی معروف بزرگ به شمار می‌رود.

در پایان این برنامه از اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات