خبرهای داغ:
در هفته بسیج صورت می گیرد؛

افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه قالیبافان حوزه کارگری ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه قالیبافان حوزه کارگری گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به بسیجیان پایگاه و افراد محله افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسج از ملایر، داود ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با حضور در همه اقشار جامعه به دنبال اشاعه تفکر بسیجی داشته و در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و مبارزه به شیطان بزرگ آمریکا فعالیت می‌کند.

وی گفت: دشمن سعی داشته که تفکر بسیجی را از بین برده و تفکر شهید فهمیده‌ها را از جوانان ما بگیرد اما بسیجیان همواره راه شهدا و امثال شهید فهمیده را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هفته بسیج از 30 آبان و هم‌زمان با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آغازشده و برنامه‌های این هفته تا ششم آذر ادامه دارد، گفت: در روزهای هفته بسیج 120 برنامه متنوع توسط حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج در ملایر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری اولین روز هفته بسیج به نام «بسیج پژواک صدای زینب (س)» بیان کرد: حضور در دسته‌های عزاداری شهرستان و حرکت هیئت‌های مذهبی از میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع و برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط بسیج جامعه زنان از مهم‌ترین برنامه‌های اولین روز هفته بسیج است.

ابراهیمی افزود: دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج انقلابی گری و ظلم‌ستیزی» نام‌گذاری شده و حضور نخبگان در مدارس و سخنرانی پیرامون تبیین انقلابی گری از مهم‌ترین برنامه‌های محوری در این روز است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سومین روز هفته بسیج به نام «بسیج انقلابی گری و پیشرفت» بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های علمی در دانشگاه‌ها و حضور نخبگان فرهنگی در دانشگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های سومین روز هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: برگزاری نمایشگاه قطب‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی برای معرفی هر جه بیشتر زمینه‌های فعالیت اقتصاد مقاومتی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج بوده که به نام «بسیج انقلابی گری و کارآفرینی» نام‌گذاری شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدا، یادواره شهدای آبروی محله و غبارروبی مزار شهدا به‌عنوان برنامه‌های محوری روز پنجم نام برد و بیان کرد: روز پنجم به نام «بسیج انقلابی گری و ایثار» نام‌گذاری شده است.

ابراهیمی با اشاره به نام‌گذاری ششمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی» بیان کرد: در این روز تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در سالن الغدیر برگزارشده و پس از آن بسیجیان در نماز جمعه حضور خواند داشت.

وی گفت: هفتمین روز از هفته بسیج هم بانام «بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری» نام‌گذاری شده و برپایی نمایشگاه و دو همایش در این زمینه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به افتتاح حوزه تجمیعی در ضلع جنوبی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: دو پروژه اقتصاد مقاومتی و یک سالن ورزشی در هفته بسیج در ملایر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه قالیبافان حوزه کارگری بیان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به بسیجیان پایگاه و افراد محله افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات