خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعلام روزشمار هفته بسیج در استان همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اعلام روزشمار هفته بسیج به تشریح برنامه‌های محوری این هفته در استان همدان پرداخت.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۷۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال 30 آبان ماه مصادف با اربعین حسینی با شعار «بسیج انقلابی‌گر و خدمتگزار است» آغاز می‌شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج امسال افزود: اولین روز هفته بسج با عنوان «بسیج، پژواک ندای زینب(س)» نامگذاری شده است که در این روز مشارکت در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و خطبه خوانی حضرت زینب(س) به عنوان برنامه‌های محوری اجرایی می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: یکم آذر ماه نیز دومین روز از هفته بسیج است که با عنوان «بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی» نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: در دومین روز از هفته بسیج نیز حضور نخبگان بسیجی در مدارس برای سخنرانی و تبیین «گفتمان انقلابی‌گری» به عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود.

کریم‌پور با اشاره به سومین روز از هفته بسیج ابراز داشت: دوم آذر ماه روز بسیج دانشجو و طلبه با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و پیشرفت» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های علمی در دانشگاه‌ها و مدارس علمیه، حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و مدارس علمیه برای سخنرانی و تبیین «گفتمان انقلابی گری» از برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و کارآفرینی» نیز برگزاری نمایشگاه قطب‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، مشاوره به جوانان با حضور کارآفرینان و برترین‌های طرح های اقتصاد مقاومتی هر شهر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و ایثار» نامگذاری شده است، گفت: برگزاری یادواره شهدا و برنامه آبروی محله، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای والامقام از برنامه‌های محوری این روز است.

کریم‌پور اضافه کرد: در ششمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و اقتدار جهانی» نیز که مصادف با روز بسیج مستضعفین است تجمع سازمان یافته بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه و حضور پرشور در نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ششم آذر ماه نیز آخرین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری» نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه و همایش مبارزه با اشرافی‌گری و فساد از برنامه‌های شاخص این روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار