خبرهای داغ:
سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه و سملقان: امروز تهدید اصلی ما تهدید فرهنگی واقتصادی است تمام کسانی که دغدغه امام (ره) و انقلاب را دارند یعنی خود مردم یعنی بسیجیان باید با تمام توان و با پشتکاری علوی در اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۹۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج : سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان در کنفرانس خبری هفته بسیج با اشاره به این که بسیج یعنی مردم گفت: بسیج یک اداره یا نهاد و یا سازمان خاصی نیست، بسیج خود مردم هستند، شما خبرنگاران که عضوی از بدنه مردم هستید نیز عضو بسیج می باشید.

وی افزود: سپاه و بسیج هم به مثابه سنبل بسیج در حال خدمت رسانی به بسیجیان هستند، بسیج یعنی همه مردم.برنامه هایی که در این هفته برگزار می شود برای گرامی داشت و تقدیر از زحمات مردم عزیز درطول این  38 سال است.

بیدکی تصریح کرد: امروز تهدید اصلی ما تهدید فرهنگی واقتصادی است که در سطح کشور و شهرستان وجو دارد، تمام کسانی که دغدغه امام (ره) و انقلاب را دارند یعنی خود مردم یعنی بسیجیان باید با تمام توان و با پشتکاری علوی در اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

 وی ادامه داد: اگر مسئولین کشوری وشهرستانی از ظرفیت مردم دراقتصاد استفاده کنند شاهد تاثیرات خوبی را شاهد خواهیم بود، هر جا مردم به صحنه ورود کردند تاثیرات مثبت آن را دیده ایم نمونه عین آن دفاع مقدس بود که با ورود مردم معادلات دشمن به هم خورد.

فرمانده سپاه مانه وسملقان اظهار کرد: امروز که اقتصاد مقاومتی را در سطح شهرستان پیاده نموده ایم می بینیم که بسیاری از مشکلات مردم در اقتصاد حل شده است.

وی افزود: صنایع تبدیلی و میوه خشک کنی که یکی از بهترین نمونه های اقتصاد مقاومتی است وپیش بینی شده است در پنج شنبه بازار هفته آینده بازارچه اقتصاد مقاومتی را آماده کنیم تا مردم از نزدیک با اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.

بیدکی با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی بیان داشت: با برگزاری یادواره 350 شهید شهرستان توانست وارد عرصه جدیدی از فرهنگ شود، برنامه های تربیتی خوبی در پیش داریم و با یاری خداوند متعال سعی بر آن داریم که در راستای اهداف حضرت امام (ره) قدم بردایم و در این راه به خود سازی بسیجیان کمک کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های گردان های بیت المقدس و دفاعی پیش بینی شده است تا بسیجیان در گردان های مختلف سازماندهی شوند و ظرفیت دفاعی شهرستان را بالا برند تا اگر خدای نکرده مشکل امنیتی در سطح شهرستان پیش آمد بتوانند گره کشای مشکلات امنیتی باشند.

فرمانده سپاه مانه وسمقان تصریح کرد:بسیجیان این شهرستان مبلغ 60 میلیون تومان برای باز سازی عتبات عالیات و 40 میلیون نیز کمک به ستاد مردمی اربعین برای پخت فتیر صلواتی کرده اند که هم اکنون در کربلای معلی در حال خدمت رسانی به زوار هستند.

بیدکی تصریح کرد:در محرومیت زدایی در شهرستان بسیجیان با حضر در مناطق محروم تحت عنوانگروه های جهادی پروژه های متعدد عمرانی وفرهنگی را اجرا کردند که شاهد ثمرات آنها هستیم

وی افزود: آغاز هفته بسیج متقارن با اربعین حسینی است که این روز با نام بسیج انقلابی وخدمتگذار نام گذاری شده است وشعار هفته بسیج نیز «تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد» پیش بینی شده است.

 

بیدکی ادامه داد: در روز اربعین برنامه ها با نام اربعین پژواک ندای حضرت زینب (س) با برگزاری دسته روی هیئات مذهبی شروع خواهد شد که یادواره شهدای اسلام آباد نیز در ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مانه وسملقان اظهار کرد:اول آذر برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج انقلاب گری و ظلم ستیزی شروع خواهد شد که در این روز نخبگان بسیجی با حضور در مدارس به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی خواهند پرداخت، در این روز دیدار با ائمه جمعه محترم شهر های آشخانه،قاضی وپیش قلعه نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه های متنوعی من جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا،غبار روبی مزار شهدا،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ده ها برنامه دیگر که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

بیدکی خاطر نشان کرد: در روز 5 آذر روز بسیج مستضعفین تجمع بسیجیان  را تحت عنوان مدافعان حرم را داریم که از ساعت 9 صبح شروع می شود و به نماز جمعه ختم خواهد شد ومکان این مراسم نیز در مصلی نماز جمعه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها