فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

اجرای 120 عنوان برنامه در شهرستان بهار به‌مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۵۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بسیج مصداق کامل شهادت، ایثارگری و عشق به خداست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت های فراوانی بوده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال نیز، بسیج، انقلابی و خدمتگزار نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار همچنین هفته مبارک بسیج را فرصت مغتنمی برای شناساندن فعالیت ها و نقش بسیج به مردم عنوان کرد و گفت: نیاز است همه اقشار مردم برای ترویج و توسعه فرهنگ بسیج پای کار باشند و برنامه های این نهاد در زمینه تهاجم فرهنگی در جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه بیش از120 برنامه در هفته بسیج تدارک دیده شده است، تصریح کرد: توسعه و تعمیق تفکر بسیجی، معرفی ظرفیت هاو توانمند سازی در انجام فعالیت های گسترده کیفی در عرصه های علمی، فرهنگی،معرفتی،سازندگی به جامعه از اهداف گرامیداشت این هفته است که از تعداد مذکور 75 برنامه شاخص و محوری است.

رجبی دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، پیاده روی بزرگ اربعین، برگزاری نشست های بصیرتی شهرستانی با حضور آحاد مردم و بسیجیان با موضوع سبک زندگی امام حسین (ع) را از مهمترین برنامه ها برشمرد.

وی افزود: برگزاری 5 یادواره شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی (طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی)، پایگاه‌های مقاومت- برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی، برپایی نمایشگاه های عکس با موضوعات مختلف، برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری همایش‌ها و تجمعات بسیجیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامتی در مصلی و حضور بسیجیان در نماز عبادی، سیاسی جمعه و میثاق حلقه های صالحین در نماز جمعه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار