حجه الاسلام شیخ زاده در کلاس نور مبین ناحیه روح الله یزد:

حضور جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان از باب نصرت دین خداست

به منظور ارتقاء بینش اعتقادی پایوران، عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نور مبین نمود.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در این کلاس گفت:طبق آیه 7 سوره مبارکه محمد(ص)یکی از چالشهای پیش روی انسانهای مؤمن توقف و محدود شدن در عوامل مادی عالَم و عدم یقین به عوامل معنوی می باشد .یکی از این عوامل معنوی سنّتهای الهی این است:

« أن تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم »

وی در ادامه در تفسیر این آیه گفت:در این آیه نصرت الهی منوط به نصرت خداست و نصرت خدا همان نصرت دین خدا می باشد.خوب است یادآوری کنیم که دین فقط نماز و روزه نیست، بلکه طبق نظر مقام معظم رهبری دین مجموعه ای از برنامه ها در جهت پیشرفت مادی و معنوی بشریت است. اگر بشریت در هر کجای عالم نیازمند به پیشرفت داشت و ما آنرا یاری کردیم یاری دین خدا شده است. پس می توان اینگونه از این آیه نتیجه گرفت که حضور جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان از باب نصرت دین خداست. اگر نصرت واقع شد پیروزی ما را در بر دارد و بعد از پیروزی ثبات قدم را نصیب ما می کند.

این کارشناس مسائل مذهبی در ادامه بیان کرد : ثبات قدمی که بعضاً از اصل پیروزی هم حساس تر و مهم تر است چون خیلی ها مدال پیروزی اولیه را گرفتند ولی مدال بقای در میدان رزم و جهاد به آنها داده نشد و عاقبت به خیر نشدند.

ارسال نظرات