خبرهای داغ:
به همت بسیج طلاب و روحانیون شاهرود

ساخت سرویس بهداشتی در ابرسج+تصاویر

به همت حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری سرویس بهداشتی و حمام برای یکی از نیازمندان روستای ابرسج شاهرود ساخته شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود سرویس بهداشتی و حمام برای یکی از نیازمندان روستای ابرسج شاهرود ساخته شد.

در ساخت این حمام و سرویس بهداشتی 5 نفر از طلاب و روحانیون بسیجی مشارکت و در عرض سه روز این سرویس بهداشتی و حمام را ساخته و تحویل این خانواده نمودند.

محمدعلی سعدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در همه امور گوش به فرمان ولایت و حامی و پشتیبان نظام و محرومان است اظهار کرد: هدف تشکیل بسیج حفظ و حراست از ارزش های ناب اسلام و انقلاب است که یکی از آنها کمک به مردم و به خصوص محرومان جامعه است.

وی افزود: در راستای کمک به محرومان با همکاری بسیج سازندگی و حضور طلاب و روحانیون بسیجی کمک به محرومین در مناطق محروم شهرستان های شاهرود و میامی در حال انجام است و طلاب و روحانیون بسیجی در طول سال با اقدامات مختلفی در این جهت گام بر می دارند.

سعدی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در آخرین اقدام خود در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش کردند تا به یکی از نیازمندان روستای ابرسج کمک کنند و یک باب سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده ساختند.

وی تصریح کرد: در این کار بسیجیان طلاب و روحانی با کمک این خانواده اقدام به ساخت این سرویس بهداشتی در مدت سه روز نمودند و دل این خانواده را شاد کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود تاکید کرد: خوشحالی دل خانواده ها خوشحالی دل خدا و ائمه و امام زمان(عج) را به دنبال دارد و این ما را بس است و امیدواریم که بتوانیم با تلاش و کوشش، کمک های هر چند کم به قشر محروم جامعه که امام راحل بر کمک به آنها و اینکه ولی نعمتان ما هستند انجام دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار