خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

بسیجیان همسو و همفکر با ولایت فقیه باشند

امام جمعه نهاوند گفت: بسیجیان باید همفکر و همسو با ولایت فقیه باشند چراکه اگر همفکران ولایت فقیه اضافه شود مستکبرین جهان هم نمی‌توانند ضربه ای به اسلام وانقلاب بزنند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۳۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در دومین روز از هفته بسیج مسئولین ادارات، سپاهیان، پیشکسوتان و بسیجیان شهرستان نهاوند با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند .

امام جمعه نهاوند در ین دیدار بیان داشت: پیاده‌روی عظیم اربعین مقدمه ای است برای بسیجیان اسلام که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(ع) و حکومت جهانی اسلام باشد و این الهام بخش یک حادثه مهم است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بسیجیان را ربیون امام خواند و افزود: بسیجیان از جمله کسانی هستند که باعث پیروزی این انقلاب شدند و اگر آنها نبودند این انقلاب یک روز هم دوام نمی آورد.

وی اضافه کرد: بسیجیان باید همفکر و همسو با ولایت فقیه باشند چراکه اگر همفکران ولایت فقیه اضافه شود مستکبرین جهان هم نمی‌توانند ضربه ای به اسلام وانقلاب بزنند .

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: گول ظاهر دیگران را نخورید و جبهه‌های طرف مقابل خود را بشناسید بعضی هستند از در دوستی وارد می‌شوند اما دوست واقعی نیستند راه حکومت جهانی اسلام از این دسته افراد جدا است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار