خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

ارتقاء بصیرت و معرفت دینی قدرتی در برابر هجمه‌های دشمنان

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ارتقاء بصیرت و معرفت دینی در همه اقشار می تواند قدرتی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، قاسم سوری در یادواره شهدای روستای عین آباد تویسرکان، بیان داشت: شهدا با وجود دلبستگی بسیار به خانواده خود، اما در راه اسلام و تنها با دل بستن به سید و سالار شهیدان مسیر حق را انتخاب کردند و آسمانی شدند.

وی با بیان اینکه دیروز جنگ سخت بود و امروز دشمنان نظام علیه ملتمان جنگ نرم به راه انداخته اند، اظهار کرد: ارتقاء بصیرت و معرفت دینی در همه اقشار می تواند قدرتی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز نیز تبیین فرهنگ عاشورایی، جهاد و شهادت می تواند مسیر سعادت جامعه را به خوبی برای همگان ترسیم کند و این گونه مردم با داشتن بصیرت عاشورایی و انقلابی، مانند کوهی استوار از آرمان های خود در برابر دشمنان اسلام دفاع می کنند.

وی عنوان کرد: به راه انداختن جنگ ماهواره ای و انواع شبکه های مجازی برای مشغول کردن ذهن جوانان به مسائل ظاهری و بی بندو باری از حربه های دشمن در سال های پس از پیروزی انقلاب بوده که در سال های اخیر به اوج خود رسیده است.

سوری تصریح کرد: تنها راه مقابله با این هجمه های فرهنگی، زندگی کردن به سبک اسلامی و زیر پرچم اهل بیت(ع) بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار