خبرهای داغ:
امام جمعه بهار با تأکید بر ورود روحیه بسیجی در تمام صحنه‌ها گفت: موفقیت در عرصه های مختلف منوط بر این مهم است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در مراسم دیدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تأکید بر ورود روحیه بسیجی در تمام صحنه‌ها اظهار داشت: موفقیت در عرصه های مختلف منوط بر این مهم است.

وی با بیان اینکه مؤلفه‌های مؤثر فرهنگ بسیجی باید به شکل یک منشور عملی در دست همگان قرار گیرد، گفت: اصطکاکات ایجاد شده توسط برخی افراد در برابر بسیج ناشی از عدم شناخت فرهنگ بسیجی است.

امام جمعه بهار با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج عنوان کرد: کاری که بسیج انجام می‌دهد ناممکن‌ها را ممکن کردن با روحیه بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه هر کس ادعای بسیجی بودن را داشته باشد باید خود را با مولفه‌های واقعی بسیج محک بزند، ابراز داشت: هفته بسیج فرصتی برای فراگیر شدن تفکر و فرهنگ بسیج در بین آحاد افراد جامعه است.

مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان بهار نیز در ادامه اظهار داشت: ۶۲ نفر از اساتید دانشگاه عضو بسیج اساتید شهرستان هستند که از این تعداد ۲۱ نفر عضو هیات علمی و الباقی مدرس هستند.

علی صفایی با بیان اینکه هر ماه سه حلقه صالحین توسط بسیج اساتید بهار برگزار می شود، تصریح کرد: شرکت سرگروه ها در کارگاه‌های توانمندسازی از دیگر اقدامات بسیج اساتید شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات