خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

بسیج دانشجویی نسبت به دشمن مقابله هوشمندانه دارد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج دانشجویی نسبت به مردم وظیفه روشنگری صادقانه و نسبت به مسئولین وظیفه مطالبه گری منصفانه و نسبت به دشمن وظیفه مقابله هوشمندانه داریم.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، داود گودرزی در همایش انقلابیون جوان که به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با حضور فرماندهان و شورای پایگاه ها و حوزه ها و سرگروه های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه ها در تالار مشاهیر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج به همه بسیجیان با بیان اینکه درب بسیج به روی همه باز است اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند در بسیج جذب حداکثری و دفع حداقلی وجود دارد و هر کسی که دلش برای ایران می سوزد در بسیج حس غربت نمی کند و با فراق بال در آن حاضر می شود.

وی افزود: بسیج محفل دلسوختگان و با اخلاص ها و از خود گذشته هاست که برای اسلام ناب تا پای جان فداکاری می کنند و مطیع امر ولایت هستند و در رکاب مولای خود مطیع محض هستند.

گودرزی با بیان اینکه بسیج از دل مردم برخاسته است و برای همین هم اثرگذار در جامعه است خاطر نشان کرد: بسیج چون دل مردم برخاسته نیازهای جامعه را می شناسد و در جهت حل آنها گام برمی دارد و گفتمان انقلاب اسلامی ما نیز از این مسیر عبور می کند.

وی تاکید کرد: راه حفظ گفتمان انقلاب اسلامی فقط و فقط نزدیک شدن و حرف زدن با مردم است.

بسیج دانشجویی نسبت به مردم وظیفه روشنگری صادقانه، نسبت به مسئولین وظیفه مطالبه گری منصفانه و نسبت به دشمن وظیفه مقابله هوشمندانه داریم. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی به بیانات ایشان در اسفندماه سال 1392 اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم تعریف دقیق اقتصاد مقاومتی را بدانید سخنرانی اسفند92 رهبری را بخوانید و برای مردم جا بیندازید.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی مطالباتتان را عملی و مستدل بکنید و دانشجو باید مطالبه گری خود را بر اساس قانون انجام دهد و هوچی گری نداشته باشد.

گودرزی با بیان اینکه با حضور شما دانشجویان در استان ها و شهرستان ها مسئول نباید جرات فساد و کم کاری داشت باشد ادامه داد: البته در کنار آن باید با برگزاری اردوی جهادی و کمک به تولید داخلی برای ایفای صحیح نقش اقتصادی به دولت کمک کنید.

وی با اشاره به وظایف بسیج دانشجویی گفت: ما در بسیج دانشجویی نسبت به مردم وظیفه روشنگری صادقانه و نسبت به مسئولین وظیفه مطالبه گری منصفانه و نسبت به دشمن وظیفه مقابله هوشمندانه داریم.

گودرزی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب روشنگری جامعه عنوان کرد: در جهاد روشنگری و تبیین مواضع، مقام معظم رهبری ما را مجاب به حرف زدن و روشنگری برای مردم کرده اند و ما باید طبق بیانات رهبر انقلاب حرکت نموده و روحیه انقلابی و جهادی را در خود و جامعه ترویج و تبیین نماییم.

وی تاکید کرد: ما و شما دانشجویان در این سنگر مقدس باید به مردم بگوییم و ثابت کنیم که گفتمان ما فساد ستیز است و عده ای نخواستند و اجازه ندادند فسادستیزی به معنای واقعی رخ دهد.

بسیج دانشجویی نسبت به مردم وظیفه روشنگری صادقانه، نسبت به مسئولین وظیفه مطالبه گری منصفانه و نسبت به دشمن وظیفه مقابله هوشمندانه داریم. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: در جامعه امروز بخشی از مشکلات را جریان غیر انقلابی برای ما ایجاد کرده اند ولی بخش اصلی این مشکلات به گردان استکبار است که با توطئه و نیرنگ و تهدید و تحریم تلاش دارد تا انقلاب اسلامی را محدود و محصور و محو کند.

وی با تاکید بر توجه دانشجویان بسیجی به وظایفشان بیان کرد: باید در بسیج دانشجویی نهضت خدمت رسانی صادقانه و فراگیر و مستمر و ملموس به مردم با نگاه رفع معضلات اجتماعی و رفع مفاسد اقتصادی به طور جد مطالبه شود.

گودرزی ادامه داد: باید دولت های گذشته را منصفانه نقد کرد تا به چهارچوبی از بایدها و نبایدها و کسب تجبریات برای دولت های آینده رسید.

وی با بیان اینکه باید جریان سازی و گفتمان سازی انقلابی با توجه به سخنان رهبری مورد توجه قرار گیرد تاکید کرد: اگر ما این گفتمان سازی را بدرستی انجام دهیم در مقابل جنگ بازی دشمن موفق هستیم و معضلات اجتماعی و مفاسد اقتصادی کم و از بین می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار