خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در رزن

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن از پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار در زمینه‌های خیاطی، پرورش بوقلمون و قارچ به بسیجیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ فرهاد شیرزاد به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، هفته بسیج را یادآور رشادت‌های پاسداران و بسیجیان دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود تا عظمت و اقتدار بسیج در این هفته به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه به دنبال نشر تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا هستیم، افزود: می‌خواهیم با عقلانیت، منطق، نظم‌پذیری و تخصص در جهت سلامت جامعه گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن در ادامه با بیان اینکه امسال بیش از 80 برنامه متنوع در هفته بسیج در شهرستان رزن برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری همایش 3 هزار نفری، دیدار نخبگان بسیج با امام جمعه شهرستان رزن، برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح سوله‌های ورزشی، همایش پیاده‌روی هیئت‌های عزاداری، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری همایش مدافعان حرم و تجمع بسیجیان در سالن شهید مفتح رزن از اهم برنامه‌های شهرستان رزن است.

وی تصریح کرد: در راستای استقبال از زائران اربعین در سطح شهرستان ۳ موکب پیش‌بینی شده که موکب سردار شهیدهمدانی از مهمترین موکب‌های شهرستان است.

شیرزاد از پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار در زمینه‌های خیاطی، پرورش بوقلمون و قارچ به بسیجیان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده که این تسهیلات بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان به کارآفرینان پرداخت شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه ۸ سوله ورزشی صالحین برای شهرستان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: 3 سوله در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که برای ساخت هر کدام از این سوله‌ها بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های بسیج با محوریت اقتدار بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات