معاون روایتگری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عنوان کرد

بسیج مردمی،مانعی بزرگ در برابر فعالیت های تروریستی در منطقه

سردار مسجدی گفت: بسیج مردمی،مانعی بزرگ در برابر فعالیت های تروریستی در منطقه است.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار ابوالفضل مسجدی معاون روایتگری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه تشکیل ارتش مردمی در سوریه الگوبرداری از بسیج مردمی در جمهوری اسلامی است، گفت: به دلیل تشکیل بسیج مردمی،تمام اقشار ملت سوریه اکنون دست در دست هم، از ارتش ملی خود و رهبری بشار اسد حمایت می کنند و همین موضوع باعث تضعیف داعش در این کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه تجربه انقلاب اسلامی و نقش بسزای نیروی مردمی بسیج برای سوریه تجربه ای بزرگ و ارزشمند است، خاطر نشان کرد: نیروهای دفاعی مردمی سوریه وظیفه جنگ با گروه های تکفیری و داعش را برعهده دارند و داعش بزرگترین ضربه را از این گروه مردمی دریافت کرده است.
 سردار مسجدی با بیان اینکه بسیج مردمی،مانعی بزرگ در برابر فعالیت های تروریستی در منطقه است،افزود: جوانان و نیروهای داوطلب برای دفاع از نظام سوریه زیر نظر دولت در مناطق مختلف آموزشهای نظامی را دیده و مسلح شده اند و این جوانان تامین امنیت حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) را نیز به عهده گرفته اند.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین رسالت هایی که بسیج توانست به خوبی آن را به مرحله عمل برساند، برقراری امنیت در داخل کشور و همچنین صدور ارزش های انقلاب اسلامی به خارج از کشور بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار