فرمانده سپاه دشتستان در جمع بسیجیان شهر کلمه:

وظیفه امروز بسیج، محرومیّت­ زدایی در کنار دولت است

بوشهر-فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در جمع بسیجیان شهر کلمه به مناسبت هفته بسیج گفت: وظیفه امروز بسیج، محرومیّت زدایی در کنار دولت است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، سرهنگ نعمت اله غلامپور اظهار داشت: امروز اگر در جامعه در رابطه با دشمنی­های آمریکا روشنگری نشود نسل­های آینده، دشمن را به خوبی نخواهند شناخت و حادثه کربلا بدون شک تکرار می­شود چرا که در زمان امام حسین (ع) نیز کسانی در جامعه نبودند که فرزندان امام علی (ع) را به عنوان حق به مردم معرفی و طایفه ابوسفیان را به عنوان ناحق به مردم بشناسانند که واقعه عظیم عاشورا اتفاق افتاد.

وی در ادامه به نقش امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج اشاره و تأکید کرد: غیر از امام خمینی (ره) هیچ کس آن زمان تشخیص نمی­داد که بسیج در آینده این قدر به درد انقلاب اسلامی و مردم بخورد امّا بسیج در جنگ، خوب درخشید و بعد از آن نیز وظیفه سازندگی کشور را نیز به بهترین نحو انجام داد.

غلامپور یکی از وظایف امروز بسیج را محرومیّت­زدایی در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: طبق برنامه­ریزی­های صورت گرفته، سازمان بسیج مستضعفین با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) قرار است اقدام به ساخت 6000 واحد مسکونی جهت محرومان کند که ساخت 1200 واحد مسکونی از این تعداد به سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر محول شده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ساخت 260 واحد مسکونی از سهمیه استان به شهرستان دشتستان واگذار شده است که تاکنون 60 تا 70 واحد مسکونی از این تعداد، به صورت صد در صد ساخته شده و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.

در حاشیه این مراسم که به همت پایگاه مقاومت خیبر کلمه برگزار شد از فرماندهان سابق این پایگاه و فعالین بسجی با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار