یک نوسینده در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

تاثیر مبارزات انقلابی مرحومه حدیدچی در بیداری افکار مردم

زهرا یزدی نژاد گفت: مرحومه حدیدچی و دیگر مبارزان انقلابی در بیدارکردن افکار و اذهان مردم مخصوصاً قشر جوان نقش بسیار موثری را ایفا کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

زهرا یزدی نژاد نویسنده و ناشر در حاشیه مراسم ترحیم یادبود مرحومه حدیدچی دباغ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی های شخصیتی و روحیه انقلابی گری آن مرحومه اظهار داشت: ما از سال های اولیه انقلاب اسلامی همکاری خوبی با خانم دباغ داشتیم و در مراسم های سخنرانی و برنامه های از صحبت ها و پیشنهادهای ایشان استفاده می کردیم.

وی افزود: در سایه مبارزاتی که مرحومه حدیدچی و دیگر مبارزان انقلابی تا به امروز داشتند  نتیجه های خوبی در جهت رشد و تعالی انقلاب حاصل شد.

این ناشر و نویسینده خاطر نشان کرد: مرحومه حدیدچی و دیگر مبارزان انقلابی در بیدارکردن افکار و اذهان مردم مخصوصاً قشر جوان نقش بسیار موثری را ایفا کردند. آشنا کردن نسل جوان با انقلاب و وقایع تاریخی کشورمان وظیفه سنگینی است که بر عهده ما است، باید جریان های انقلابی و هشت سال دفاع مقدس را به جوان نشان دهیم به نظر می رسد با استفاده از کتاب های ارزشمند داستانی و شعر های جذاب می توان تاثیرات خوبی بر جوانان گذاشت.


ارسال نظرات