خبرهای داغ:
ناحیه مانه وسملقان:

عملکرد یکساله بسیج مانه وسملقان تشریح شد/ از اقتصاد مقاومتی تا اردو های راهیان نور

همزمان با سراسر کشور گردهمایی مدافعان حرم در آشخانه برگزار شد وسرگرد اسماعیل بیدکی به تشریح عملکرد ودستاورد های یکساله بسیج مانه وسملقان پرداخت.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد اسماعیل بیدکی در گرد همایی سراسری مدافعان حرم که به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعین برکزار شده بود با اشاره به اهمیت توجه به بسیج گفت: ایده تشکیل بسیج که از سوی حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) مطرح شد وبه طور رسمی در 5 آذر سال 58 شکل گرفت، امروز که با موانع متعدد که رو به رو میشویم می بینیم که ایشان چه تصمیمی بزرگی گرفته اند.

وی افزود :اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی  وفرهنگی حل شود و بتواینم در عرصه بین الملل نقش آفرینی کنیم باید از منویات رهبر معظم انقلاب اطاعت محض وبی چون چرا داشته باشیم.

بیدکی تاکید کرد: بسیج را باید به عنوان یک ظرفیت عظیم مردمی دید ونه یک سازمان به مانند دیگر دستگاه های اجرایی؛ این است که باعث قدرتمندی بسیج در تمامی عرصه می شود.

فرمانده سپاه مانه وسملقان با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه های صالحین گفت: بسیج برای این که بتواند این انقلاب اسلامی را رو به جلو ببرد باید ابتدا در نیروهای خود خودسازی ایجاد کنند وبعد دیگران را هم به سوی خود سازی سوق دهد،تاثیر این حلقه های صالحین را می توانیم در عرصه های استانی وکشوری ببینیم که میزان اعتیاد و استفاده از ماهواره کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به عملکرد بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در 5 سال اخیر بسیج سازندگی 50 میلیارد ریال در عرصه اقتصاد مقاومتی تسهیلات به بسیجیان جویای اشتغال اعطا کرده است.

بیدکی افزود: بسیج دانشجویی در بخش برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و اردو های جهادی با عملکرد بسیار خوب در عرصه های سازندگی مسجد، آبرسانی به روستا های محروم؛ جمله آوری محصولات زراعی نیازمندان و ... قدم های مثبت برداشته است؛ جهادگران بسیجی در فصل تابستان از تفریحات خود صرف نظر کرده و به خدمت رسانی به مردم می پردازند.

وی ادامه داد: بسیج خواهران با  تلاش در عرصه تهیه جهیزیه برای نیازمندان و تلاش برای رفع مشکل بی حجابی در جامعه موفقیت های بسیاری توانسته است کسب کند که این حاصل تلاش همه بسیجیان خواهر است.

بیدکی بیان داشت: گشت های عملیاتی گردان های امام حسین (ع) و عاشورا با برقراری ایست های بازرسی و بسیار اقدامات دیگر که به دست خود شما مردم صورت پذیرفته است که توانسته اید سطح تامین امنیت در شهرستان را ارتقاع بخشیده اید.

فرمانده سپاه مانه وسملقان با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی تاکید کرد: بسیج دانش آموزی در سالی که گذشت با اعزام بیش از 550 نفر از برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور علمکرد مثبتی داشته است.بسیج ورزشکاران نیز با برگزاری برنامه های متعدد کشوری در رشته های رزمی بسیار موفق بوده است.

وی ادامه داد: بسیج اصناف در برگزاری فقه بازار در مساجد و بسیج فرهنگیان با برگزاری هسته های توانمند سازی در عرصه های جنگ نرم و بسیج کارمندی نیز  در برگزاری کلاس های بصیرت افزایی اقدامات قابل توجهی انجام داده اند.

بیدکی با اشاره به اهمیت بسیج محلات خاطر نشان کرد: بسیج محلات ستون فقرات بسیج مستضعفین است که برنامه های مختلف ومتنوعی در عرصه های فرهنگی عملکرد بسیار مثبتی از خود نشان داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها