مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

کار در حوزه بسیج و ایثار و شهادت را وظیفه خود می دانیم

مهرداد عظیمی، با بیان اینکه کار در حوزه بسیج و ایثار و شهادت را وظیفه خود می دانیم، از تولید 8قطعه موسیقی فاخر در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۲۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه معاون هماهنگ کننده و مسئول روابط عمومی سپاه استان و سرپرست خبرگزاری بسیج با مدیر کل صدا و سیما دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام و گرامیداشت هفته بسیج از تلاش های ارزنده مدیر کل بسیجی صدا و سیما و همکاران گرامی وی در پوشش اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه تشکر کرد.

حجت الاسلام سرافراز، بسیج را متعلق به آحاد ملت دانست و به تشریح شاخصه های معنوی، اخلاص، کار برای رضای خدا و گمنامی بسیجیان پرداخت.

وی، دفاع از ارزشها و حضور در عرصه های مختلف را ویژگی بارز بسیجیان دانست و از روحیه بسیجی و تلاش مجاهدانه کارکنان رسانه ملی بویژه در استان چهارمحال و بختیاری تشکر کرد.

در این دیدار مهندس مهرداد عظیمی، با تسلیت ایام دهه آخر صفر و تبریک هفته بسیج گفت: بین بسیج و صدا و سیما جدایی نداریم و همه حوزه های رسانه ملی اعم از خبر و تولید و ... علاقه مند به قرار گرفتن در کنار بسیج و بسیجیان هستند.

عظیمی، افزود: کار در حوزه بسیج و ایثار و شهادت را وظیفه خود می دانیم و تولید دهها مستند با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج، علی رغم هزینه بر بودن ساخت مستندها، دلیلی بر این ادعاست، که قابلیت رقابت در جشنواره های کشوری را نیز دارند.

وی،‌ از تولید هشت قطعه موسیقی فاخر در صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری خبر داد که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد و گفت:‌این قطعات موسیقی با محوریت موضوعات؛ نفوذ،‌استکبار ستیزی، مدافعان حرم، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،‌ایثار و شهادت،‌اتحاد اقوام،‌طبیعت استان و 9دی، ساخته شده اند.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت قوی و غنی بودن اشعار در تولید موسیقی های فاخر، خواستار تولید محتوای اثرگذار برای راه اندازی برنامه روتین سپاه و بسیج شد، تا جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ اصیل بسیجی را به دنبال داشته باشد.

وی، استفاده از نظرات نخبگان و گروه های فکری سپاه و بسیج برای تولید برنامه های مؤثر و نوآوری در برنامه های تولیدی را مورد تأکید قرار داد.

در این جلسه سجاد مدنی، مسئول پایگاه بسیج صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز گزارشی از فعالیت های این پایگاه در حوزه رسانه ای را ارائه کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار