حجت الاسلام کریم سرافراز:

بسیج متعلق به آحاد ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دفاع از ارزشها و حضور در عرصه های مختلف از ویژگی های بارز بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۴۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه معاون هماهنگ کننده و مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان و سرپرست خبرگزاری بسیج با مدیر کل صدا و سیما دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام و گرامیداشت هفته بسیج از تلاش های ارزنده مدیر کل بسیجی صدا و سیما و همکاران گرامی وی در پوشش اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه تشکر کرد.

حجت الاسلام سرافراز، بسیج را متعلق به آحاد ملت دانست و به تشریح شاخصه های معنوی، اخلاص، کار برای رضای خدا و گمنامی بسیجیان پرداخت.

وی، با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرموده اند:"بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‏نشانی گرفته‏اند."، گفت: بسیجیان کار را تنها برای رضا خدا انجام می دهند و از هرگونه شهرت پرهیز می نمایند.

وی، دفاع از ارزشها و حضور در عرصه های مختلف را ویژگی بارز بسیجیان دانست و از روحیه بسیجی و تلاش مجاهدانه کارکنان رسانه ملی بویژه در استان چهارمحال و بختیاری تشکر کرد.

حجت الاسلام سرافراز، به برنامه آینده سپاه در زمینه برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد،‌ خواستار به تصویر کشیدن زحمات مرزبانان تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در مرزهای جنوب غرب کشور شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با تشکر از زحمات مدیر کل صدا و سیمای استان و همکاران ایشان در پوشش اخبار اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج، به تشریح گوشه هایی از برنامه های خاص سپاه پرداخت.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، با تقدیر از آغاز کار ساخت مستند درباره شهدای مدافع حرم بر تولید برنامه روتین پیرامون برنامه های خاص سپاه در زمینه های سازندگی، اقتصاد مقاومتی،‌اردوهای جهادی و راهیان نور تأکید کرد.

وی، به هماهنگی های انجام شده برای پخش مستقیم برنامه یادواره شهدای اطلاعات سپاه استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد که میزبانی اصفهان برگزار می شود نیز اشاره کرد و بخشهایی از اقدامات انجام شده در این خصوص را تبیین نمود.

در این دیدار مهندس مهرداد عظیمی، با تسلیت ایام دهه آخر صفر و تبریک هفته بسیج گفت: بین بسیج و صدا و سیما جدایی نداریم و همه حوزه های رسانه ملی اعم از خبر و تولید و ... علاقه مند به قرار گرفتن در کنار بسیج و بسیجیان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار