فرمانده سابق سپاه بوکان گفت: این کشور استوار بر آرا ء و خواست مردم است و همیشه پاینده و سربلند خواهد بود و تا شما بسیجیان در صحنه باشید نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تمامی دشمنی ها بیمه خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با هفته بسیج اجتماع بزرگ ‘ما همه مدافعان حرمیم’ با حضور اقشار پرشور بسیجیان، امام جمعه، فرمانده سپاه، شورای تامین، شورای اداری بوکان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه پاسداران بوکان در این اجتماع بزرگ و پرشور بسیجیان گفت: حرکت بسیج امتداد قیام عاشورا است و همه ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و نگذاریم فرمایشات ایشان بر روی زمین بماند.

سردار رشید جلالی از لشکر بسیج به عنوان قلب تپنده نظام یاد کرد و افزود: حضور بسیجیان در صحنه های مختلف باعث شده که نظام اسلامی بیمه و تمام توطئه های دشمنان انقلاب ونظام خنثی شود.

وی هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ را نمایش قدرت و اقتدار و انسجام بسیجیان به مناسبت پنج آذر سالروز تاسیس بسیج عنوان و اظهار کرد: بعد از حضور حزب های گوناگون به ویژه ملی گراها امام دستور تشکیل حزبی به نام بسیج مستضعفین را صادر کرد تا بتواند یاری دهنده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

سردار جلالی اضافه کرد: اوایل انقلاب که کشور با مشکلات زیادی رو به رو بود مردم با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) وارد بسیج شدند تا هسته اصلی بسیج شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است، افزود: همین حضور شما بسیجیان در شهرستان بوکان و دیگر شهرهای کشور باعث ایجاد امنیت در کشور شده و در حال حاضر هیچ لشگری دارای چنین قدرت و توانایی نیست.

فرمانده سابق سپاه بوکان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای بسیج مردمی و تلاش نیروهای نظامی وانتظامی بدونه هیچ وابستگی به هیچ کشور بیگانه ای از آرمان های خود و انقلاب پاسداری می کنند.

وی بیان کرد: اکنون حضور بسیج نه تنها در ایران بلکه مرزهای خارج را در نوردیده و در خارج از مرزهای کشور از کشورهای مظلوم منطقه حمایت و پاسداری می کند.

سردار جلالی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی در ایران با خون نوشته شده است، گفت: این اتحاد و همدلی در دیگر کشورهای همسایه ایران در حال شکل گیری است و این عامل پیروزی مسلمانان بر مستکبران است.

وی به مشکلات کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: ما انقلاب نکردیم که حقوق های نجومی برای عده ای وجود داشته باشد، ما انقلاب نکرد یم که طلاق افزایش یابد، سن ازدواج بالا رود و اعتیاد و بیکاری در جامعه کولاک کنند.

سردار جلالی عنوان کرد: همه این مشکلات هم قبول ولی شرط و شروط ما با شهداء و امام شهداء نباید فراموش شود یعنی مردم و نظام را فراموش کنیم.

این فرمانده سابق دوران دفاع مقدس ادمه داد: متاسفانه اکنون در درون کشور یک عده خدا نشناس و واداده به غرب می خواهند به امام ما درس دموکراسی دهند و امام ما را غیر متعالی و تندرو معرفی کنند.

وی افزود: امامی که از 22 بهمن تا 12 فروردین رفراندوم برگزار کرد، سه ماه بعد از انقلاب مجلس موسسان تشکیل می دهد، 8 ماه بعد از انقلاب قانون اساسی را به رای می گذارد یک سال بعد از انتخابات انتخابات مجلس برگزار می کند.

سردار جلالی تصریح کرد: این امام مهربان با اقدامات خود در طول حیات مبارکش درس دموکراسی و آزادی را به جهانیان نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: این واداده ها می گویند دنیای امروز دنیای دیگری است باید درها را باز کرد، خوب درها باز باشد ولی با ضابطه و حساب کتاب، هیچ کس مخالف تعامل نیست ولی نه با پایمال کردن اهداف انقلاب.

وی در پایان گفت: این کشور استور بر آراء و خواست مردم است، و همیشه پاینده و سربلند خواهد بود و تا شما بسیجیان در صحنه باشید نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تمامی دشمنی ها بیمه خواهد بود.

در ابتدای این مراسم نیز فرمانده سپاه بوکان ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج قدرت بلا منازعه ای است که همه دشمنان انقلاب را به زانو در اورده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری عنوان کرد: بی گمان بسیج از بتن مردم و برای مردم است و حضور بسیج در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تنها احساس مسئولیتی برای پیشبرد انقلاب و راه امام راحل(ره) است.

در این مراسم بسیجیان بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام تجدید پیمان کرده و بیان کردند که همچنان پایبند ارزش های انقلاب و نظام هستند.

ارسال نظرات