خبرهای داغ:
در ادامه هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

شکار شاهین توسط سردار در روز افتتاح استادیوم خاتم النبیاء

در این دیدار تیم سردار که از حمایت 5 هزار نفری هواداران خود در هوای زیر صفر درجه خاتم النبیاء سود می جست در نهایت توانست بعد از دو تساوی پیاپی در بازی های گذشته سه امتیاز شیرین را به هواداران خود هدیه کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته دوازدهم این رقابت ها تیم سردار بوکان در استادیوم تازه تاسیس خاتم النبیاء میزبان تیم جنوبی شاهین ماهشهر بود.

در این دیدار تیم سردار که از حمایت 5 هزار نفری هواداران خود در هوای زیر صفر درجه بوکان سود می برد در نهایت توانست بعد از دو تساوی پیاپی در بازی های گذشته سه امتیاز شیرین را به هواداران خود هدیه کند.

در این دیدار شاگردان پیروز قربانی که در همان دقایق اول گل اول بازی را دریافت کنند در نهایت توانستند با دو گل مهاجم نام دار خود بهمن طهماسبی حریف جنوبی خود را با نتیجه دو بر یک بدرقه کنند.

بهمن طهاسبی با این دو گل توانست خود را در جدول گل زنان چهار گله کند تا نشان دهد همچنان دود از کنده بلند می شود.

با این پیروزی تیم محبوب سردار بوکان 16 امتیازی شد و خود را از رده هشتم جدول 2 پله بالا کشیدند تا در رده ششم جدول قرار گیرند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیم های آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار