خبرهای داغ:
به مناسبت ایام شهادت امام مجتبی و امام رضا(ع)

برگزاری مراسم عزدارای ایام آخر ماه صفر در واحد امیدان سعدی دیزج+تصاویر

در گرامیداشت ایام آخر ماه صفر مراسم عزاداری به همت واحد امیدان سعدی دیزج بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۳۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت ایام شهادت پیامبر(ص) و امام مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به همت واحد امیدان سعدی روستای دیزج بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود مراسم عزاداری و دسته سینه زنی در سطح روستا برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان بسیجی مسافت دبستان ابتدایی سعدی تا امامزاده محمد روستای دیزج را بصورت دسته سینه زنی و عزاداری طی نمودند و با حضور در امامزاده به عزاداری در رثای ماتم اهل بیت(ع) پرداختند.

بهزاد صادقی فرمانده واحد بسیج سعدی و مدیر دبستان سعدی در سخنانی در جمع دانش آموزان بسیجی با اشاره به ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) و بزرگداشت هفته بسیج گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج در جامعه بسط و گسترش یابد و شما دانش آموزان بسیجی به عنوان الگویی برای حضور سایرین در بسیج باشید.

وی افزود: تلاش دشمنان امروز با جنگ نرم این است که اهل بیت(ع) و ارزش های اسلام ناب را از ما بگیرند و ما باید تلاش کنیم و نگذاریم که این فرهنگ از ما جدا شود و برگزاری این برنامه ها و بزرگداشت این مناسبت ها سبب می شود تا در جامعه این فرهنگ تعمیق یابد.

صادقی با تاکید بر اجرای برنامه های مناسبتی و فرهنگی در بین دانش آموزان گفت: باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی هدفمند و دقیق شما دانش آموزان را با اعتقادات و ارزش ها آشنا و این پیوند را عمق بخشیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار