خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بسطام

ولایت سبب استواری انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام نظری در نشست بصیرتی پایگاه بسیج امداد شاهرود گفت: امروز ولایت است که سبب شده تا این کشور و انقلاب محکم و استوار باقی بماند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۳۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمد نظری در نشست بصیرتی پایگاه امداد حوزه بسیج کارمندی الحدید که در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد در سخنانی با تسلیت شهادت امام رضا(ع) و گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول با اشاره به حرکت در مسیر اهل بیت(ع) به حدیث سلسله الذهب نقل شده از امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در این حدیث بیان می کند با گفتن لااله الاالله در دژه مستحکم الهی وارد می شویم که در امن و امان هستیم اما آنچه اهمیت دارد شروط آن است که مهمترین این شروط ولایت و امامت ائمه و پذیرفتن آن است.

وی افزود: تبعیت از معصومین و رهبران دینی شرط حضور در دژ محکم و حصار امن اسلام ناب است و اگر این شرط را بپذیریم در این امنیت و آرامش نخواهیم بود.

نظری خاطر نشان کرد: ما امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران در منطقه پُر از آشوب غرب آسیا در امن و آرامش است و این امنیت به برکت ولایت و ائمه اطهار و پیروی از نائب امام عصر(عج) است که سبب شده ما محکم و استوار باشیم.

وی تصریح کرد: سیره ائمه اطهار و پیامبر در کنار قرآن که دو ثقل اسلام است می تواند ما را در مسیر درست هدایت کند و سبب پیروزی و تعالی و رشد و آرامش و امنیت ما باشد.

امام جمعه موقت بسطام بیان کرد: امروز ولایت است که سبب شده تا این کشور و انقلاب محکم و استوار باقی بماند و در کشورهای پیرامونی اگر نگاهی بیندازید مشاهده می کنید که همه کشورها دچار ناامنی و هرج و مرج و ترویست و جنگ هستند و انقلاب هایی که رخ داد نیز چون رهبری واحد و ولایت پذیری نبود متزلزل شد.

وی ادامه داد: امام راحل وقتی بر پشتیبانی از ولایت تاکید دارند علتش را حفظ انقلاب اسلامی بیان می کنند و این اهمیت ولایت را نشان می دهد که ولایت استمرار حرکت انبیاء است.

نظری اتفاقات در کشورهای مختلف اسلامی را عبرتی برای مسلمانان بیان و اضافه کرد: اگر می خواهیم که نهضت های اسلامی در جهان گسترش یافته و محکم و استوار باشد باید ولایت را در کشورها بسط و گسترش داد و تاکید امام راحل بر ترویج تفکر بسیجی در جهان اسلام به این دلیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار