خبرهای داغ:
شهیدالله قلی کیانی:

راهم را برای لبیک به حسین زمان انتخاب کردم

راهی را كه اینجانب انتخاب كردم نه از روی احساسات و نه از روی اینكه بخاطر مادیات؛ بلكه از روی علاقه به خدمت در راه خدا و لبیك گفتن به حسین زمان انتخاب كرده ام.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۵۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین کنگره شهدای اطلاعات عملیات منطقه‌ای استان‌های اصفهانٰ چهارمحال و بختیاری و یزد در دوم دی ماه سال جاری به میزبانی قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان برگزار خواهد شد، به همین مناسبت بخشهایی از زندگی نامه و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه و تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام را تقدیم شما مخاطبان عزیز می کنیم...

زندگینامه شهید الله قلی کیانی:

شهید الله قلی كیانی به سال 1345 در روستای هرچگان دیده به جهان گشود، دوران كودكی را در آغوش گرم خانواده سپری كرد، به سال 1352 وارد دبستان گردید بزودی با استعداد و علاقه خاصی كه داشت دوران ابتدایی را سپری نمود و وارد دوره راهنمایی گردید.

در سال 1365 به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد. ایشان اكثر اوقات پر بارش را در جبهه ها سپری نمود در سال 1364 در منطقه عملیاتی جنوب از ناحیه سینه مجروح گردید كه چند روزی جهت مداوا در خانه استراحت می نمود كه پس از بهبودی، شبی دوباره عازم صحنه های عشق و ایثار گردید. به راستی او عاشق و شیفته مكتب اسلام شده بود. سال 1363 ازدواج نمود كه ثمره این ازدواج دو فرزند نیك می باشد، ایشان به سال 1365 همراه برادر عزیزش شهید الله یار كیانی این فرزند نیك انقلابی كه خلوص پاكش از چهره معصومش هویدا بود در عملیات كربلای5 شركت داشت كه در این عملیات برادر عزیزش همچون مرغان عاشق به سوی معبود خود شتافت كه آرزوی دیرینه اش بود او همیشه شهادت را سعادت خود می دانست. بعد از گذشت یكسال از شهادت برادر عزیزش اوبیشتر از همیشه عاشق تر گشت و تلاش فوق العاده ای را از خود نسبت به انقلاب اسلامی نشان می داد.

وصیت نامه شهید الله قلی کیانی:

از شما خانواده محترم خویش میخواهم كه در عزای من گریه نكنید و پرچم خونبار امام حسین(علیه السلام ) را بر سر در خانه مان برافرازید و خوشحال باشید كه چنین فرزندی را همچون علی اكبر حسین (علیه السلام ) را در راه خدا داده اید.

و همیشه بگویید كه: انا لله و انا الیه راجعون چون همه ما امانت از طرف خداوند هستیم در دست شما پدر و مادرها و امانت را در هر موقع كه وقت آن رسید باید بهصاحبش برگرداند و در حقیقت هم این است.

ای سروران من چیزی كه در راه خدا انسان بدهد دیگر پس نمی گیرد.

در آخر تأكید می كنم راهی را كه اینجانب انتخاب كردم نه از روی احساسات و نه از روی اینكه كسی به من گفته باشد و نه از روی اینكه بخاطر مادیات انتخاب كردم، بلكه از روی علاقه به خدمت در راه خدا و لبیك گفتن به حسیبن زمان و پایدارتر شدن ریشه اسلام و قرآن و حفاظت از مرزهای كشور اسلامی خودمان انتخاب كرده و افتخار می كنم و سپاس خدای را می كنم كه چنان نعمتی بر من ارزانی داشته تا بتوانم در كنار رزمندگان اسلام خدمت كوچكی را كه از دستم می آید انجام داده باشم و سهم كوچكی از دریای بیكران ثواب خداوندی داشته باشم و در ضمن مطالبی را كه نگاشتم نه از روی احساسات بلكه حقیقی بوده و از ته دل و با عقل و فهم و درك به آن رسیدم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار