نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

بسیج حافظ منافع کشور است

کمالی گفت: بسیج حافظ منافع کشور در هر زمینه ای است. بسیج خود را در تمام زمینه هایی که انقلاب اسلامی و مردم نیاز داشته باشند جلودار می بیند.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۱۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

اسماعیل کمالی ،نخبه بسیجی درگفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های خود گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین یکی از افتخارات من بود که موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین شدم.

وی افزود: به نظر من بسیجیان نمونه کسانی هستند که اکنون در سوریه می جنگند اما مهم ترین علت انتخاب این عنوان اجرای برنامه های دقیق ابلاغی بسیج طلاب بوده و ما با شرایط خاص در قالب طرح جدید و با نوآوری این برنامه ها را اجرا کردیم.

این نخبه بسیجی با اشاره به نقش بسیج در موفقیت و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بسیج حافظ منافع کشور در هر زمینه ای است یک زمان اقتضا می کرد تا بسیج وارد جنگ سخت شود و در هشت سال دفاع مقدس شاهد فداکاری بسیجیان مخلص باشیم و اکنون نیز اقتضا می کند تا بسیج وارد عرصه فرهنگی و جنگ نرم شود.

وی افزود: امروز که بحث شبیخون فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری مطرح است، بسیج وظیفه خود می داند در این جبهه وارد عمل شود و اگر لازم باشد در بحث تحقق اقتصادی مقامتی ورود کند؛ لذا بسیج خود را در تمام زمینه هایی که انقلاب اسلامی و مردم نیاز داشته باشند جلودار می بیند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار