خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبرداد:

برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه های شاهرود

جلیلی گفت: به مناسبت 16 آذر روز دانشجو برنامه های مختلف فرهنگی، بصیرتی در دانشگاه های شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۲۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: با توجه به 16 آذرماه روز دانشجو برنامه های مختلفی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف سطح شهرستان شاهرود اجرا می شود.

وی افزود: برنامه هایی چون تریبون آزاد، نشست با مسئولین دانشگاه ها،پرسش و پاسخ دانشجویی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی از برنامه های مشترک دانشگاه های در ایام روز دانشجوست.

جلیلی خاطر نشان کرد: اکران فیلم های یتیم خانه ایران و سیانور در دانشگاه های مختلف،برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی در معرفی توانمندی دانشجویان در عرصه های مختلف و برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی با حضور اساتید دانشگاه های کشور از دیگر برنامه های ایام روز دانشجوست.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برگزاری نهضت ما زنده ایم با حضور دکتر کاتب، برگزاری مسابقه عکاسی و پخت غذا در خوابگاه های دانشجویی دختران از جمله این برنامه ها در این دانشگاه می باشد.

جلیلی با بیان برنامه های دانشگاه صنعتی بیان کرد: برگزاری مناظره جنبش دانشجویی و برپایی غرفه های فرهنگی هنری در این ایام و اکران فیلم یتیم خانه ایران در تالار شقایق ها از جمله برنامه های این دانشگاه است.

وی به برنامه های دانشگاه پیام نور شاهرود اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست پرسش و پاسخ صمیمانه اساتید و دانشجویان، برگزاری تریبون آزاد با موضوع امنیت و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع تاثیر متقابل دانشجو و جامعه در مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود از برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار