سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی:

امنیت امروز حاصل خون شهداست

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در جمع زائران سرزمین نور، گفت: امنیت امروز کشور حاصل خون شهداست.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۶۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی در جمع دانش آموزان بخش لاران شهرستان شهرکرد که در زیارتگاه شهدای عملیات والفجر 8 در اروند کنار حضور یافته بودند به تشریح گوشه هایی از رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و نیروهای دلاور تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در عملیات غرورآفرین والفجر8 پرداخت.

مولایی، گفت: عملیات والفجر 8 یکی از بزرگ ترین و پیچیده ترین عملیات های نظامی در تاریخ نبردهای کلاسیک به شمار می رود و اکنون در بسیاری از دانشگاه های عالی نظامی روی این نبرد تاریخی رزمندگان اسلام بحث می شود.

وی، افزود: عملیات والفجر 8 بعنوان یک عملیات عبور موفق از رودخانه بزرگ و وحشی مانند اروند نیز شناخته می شود، که برای دشمن بعثی غیرقابل باور و تصور بود.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران دلاور این یگان همچون؛ سردار شهید الیاس ارجمند، سردار شهید سید کمال فاضل، سردار شهید ابوالفتح نظری و ...، رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در این عملیات بعنوان جناح دار و خط شکن را ستود.

وی، با اشاره به تأکید سرلشگر پاسدار محسن رضایی بعنوان فرمانده وقت سپاه در زمان برنامه ریزی و اجرای عملیات والفجر8 برای حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم در این عملیات، گفت: رشادت و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم قهرمان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس زبانزد بود و اکنون نیز نیروهای استان،‌مأموریت مرزبانی بیش از 150کیلومتر از مرزهای جنوب غرب کشور از سه راه حسینیه (شلمچه) تا دهانه خلیج فارس را با موفقیت بر عهده دارند.

سرهنگ مولایی، امنیت امروز کشور را حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان جبهه مقاومت دانست و تأکید کرد: بار اصلی انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی همواره بر دوش دلسوزان این نظام از طبقات مختلف بویژه متوسط به پایین بوده است.

وی، از دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور خواست با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و حماسه، یاد و خاطره قهرمانان ملی را همواره زنده نگهدارند و ادامه دهنده راه آنان در مسیر اعتلای کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

ارسال نظرات