رئیس بسیج اساتید کشور: دولت باید از مردم عذر خواهی کند و بگوید که ما ندانستیم که آمریکا ما را فریب خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۵۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر سهراب صلاحی رئیس بسیج اساتید کشور درجمع اعضای مجمع بسیج استان ایلام بیان کرد: خصومت آمریکا با ایران خصومت تمدنی است و آمریکایی ها فرهنگ خود را برتر می دانند و می خواهند فرهنگشان را بر دنیا قالب کنند در حالی که مقابل فرهنگ آمریکا، انقلاب اسلامی است.

دکتر سهراب صلاحی با اشاره به اینکه آمریکا برای منافع خود با کشور های عربی تعامل دارد؛ گفت: صدام برای آمریکا با ایران جنگید و سال 1367 وقتی به صدام گفته شد از سلاح های ممنوعه استفاده می کند در جوابشان پاسخ داد من بخاطر خودم با ایران نجنگیدم بلکه بخاطر منافع شما آمریکایی ها جنگیدیم.

رئیس بسیج اساتید کشور ادامه داد:آمریکا در اشغال کویت صدام را متهم کرد و برای اینکه قدرت در خاورمیانه نگیرد به عراق حمله کرد، اما همه این توطئه ها برای ایران بود که بعد از بغداد به عربستان، لبنان و نهایتا ایران حمله کند.

وی ؛ افزود: اگر امروز روسیه در کنار ایران مقابل تروریست ایستاده است برای دفاع خود است چون اگر ایران در نباشد روسیه هم وجود نخواهد داشت.

دکتر سهراب صلاحی ابراز کرد: ترامپ خود اعتراف کرده که ایران در مصاف با آمریکا پیروز بوده است و تاکنون هرچه هزینه کردند نتوانستند یک دولت را کشور های حاکمیتشان مستقر کنند.

رئیس بسیج اساتید کشور اذعان کرد: آمریکا برای عراق برنامه 100 ساله داشت در حالی که با کشته شدن 4800 نفر نیرروی آمریکایی در عراق فرار به قرار ترجیح دادند.

وی با بیان اینکه شهید نواب صفوی در محاصره نیرو های صهیونسیتی در فلسطین اشغالی سخنرانی کرد و بعد از آن نماز خود را خواند؛ گفت: امروز ایران یک قدرت فرامنطقه ای است که یک شاخه آن در نیجریه با 12 میلیون مسلمان و شاخه دیگرش در بیداری اسلامی حزب الله لبنان است.

دکتر سهراب صلاحی تاکید کرد: اگر آمریکا امروز در مرز های ایران زوزه می کشد و کاری از پیش نمی برد، چون رهبری مقتدر سیاست منطقه را در دست گرفته است.

رئیس بسیج اساتید کشور عنوان داشت: رئیس جمهور برای مذاکره با آمریکا از صنعت، هسته ای، اسلام و ... هزینه کرده است و برای توافق برجام تمام خط قرمز ها را پاک کرده است.

سهراب صلاحی با اشاره به اینکه اشرافی گری انسان را ترسو می کند؛ ابراز داشت: دولت باید از مردم عذر خواهی کند و بگوید که ما ندانستیم که آمریکا ما را فریب خواهد داد.


ارسال نظرات