مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز؛

در جنگ نابرابر فرهنگی بهترین و موثر ترین ابزار دفاع، رسانه انقلابی است

ابراهیم نوروزی فر گفت: در جنگ نابرابر فرهنگی بهترین و موثر ترین ابزار دفاع، رسانه انقلابی است که میتواند در بخش سازمان بسیج رسانه و آماده سازی این سنگر برای هرچه بهتر افسران جنگ نرم بستر سازی کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۷۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج رسانه استان البرز در اختتامیه جشنواره ابوذر ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این جشنواره اظهار داشت: بسیج میقات پا به رهنگان است ، و رسانه انقلابی مغز متفکر  بسیج است.
 
وی افزود: در جنگ نابرابر فرهنگی بهترین و موثر ترین ابزار دفاع، رسانه انقلابی است که میتواند در بخش سازمان بسیج رسانه و آماده سازی این سنگر برای  هرچه بهتر افسران جنگ نرم بستر سازی کند .
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر گرچه جشن و گردهمایی انسانهاست ولی آنچه در عمق این جشنواره نهفته است عرصه رقابت و خودنمایی برای عرضه یک سری از ارزش هایی است که در قالب انقلاب اسلامی میتواند نمایان شود.
 
وی گفت: بسیج رسانه نه برای بسیج کردن رسانه هاست بلکه اهداف بزرگتری از موضوعات و محتویاتی که از طریق رسانه ها منتشر میشود ملاحظه میکنید، و این سازمان شکل گرفت تا ان شاء الله بتوانیم  زمینه ای برای انسجام گرفتن تمامی این موارد باشد.
 
نوروزی فر با اشاره به تعداد 337 اثر که به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است تصریح کرد: با وجود حدود 150 رسانه مکتوب و مجازی در استان البرز، متاسفانه در تدوین دستاوردهای انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و 16 شهید مدافع حرم استان البرز ، انتظار ما این بود که رسانه ها در این حوزه ها ورود بیشتری داشته باشند.
 
وی بیان داشت: آثار در 7 بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و طی مذاکراتی که با مرکز مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد داشته ایم، برای ارزیابی و انتخاب سعی کرده ایم تا با نگاه حرفه ای که یکی از ملاک های ما در این جشنواره بود، ارزیابی آثار را انجام دهیم و امروز با افتخار میگوئیم هر رتبه ای که هر فرد از آن خود کرده است با توجه به شاخصه های حرفه ای داوران در جشنواره صورت گرفته است.
 
گفتنی است؛ این آثار در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، پوستر، فیلم کوتاه و عکس برگزار شده است.
 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار