خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

راه حل مشکلات امروز کشور وحدت و همدلی است

امام جمعه میامی گفت: وحت ، همدلی، هم افزایی ودر مسیر توسعه حرکت کردن راه دیگری برای رفع مشکلات نداریم.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۱۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه(س) اشاره و با بیان اینکه زندگی پیامبر(ص) وحضرت خدیجه(س) بر چند اصل استوار بود، افزود: بر اصل ابزار محبت از طرف مردو زن، صبر وبردباری، گذشت، تعاون، راز داری از اصول و سبک زندگی  اسلامی که در زندگی پیامبر حاکم بود.

صفائی پورافزود: متاسفانه طلاق ها، جرم ها، رواج فحشا، تاخیر در ازدواج، نابسامانی های روابط همسران همه ناشی از فاصله گرفتن از مبانی دین است که هر چه از آموزه های دینی فاصله بگیریم مشکلات بیشتر می شود.

انقلاب اسلامی باید روی پای خود بایستد

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید روی پای خود بایستد، گفت: سیاست نظام ما نه شرقی ونه غربی جمهوری اسلامی است وما انقلاب کردیم که روی پای خود بایستیم  وهر نوع وادادگی مسئولان به آمریکا ودشمن جز ذلت را به دنبال ندارد.

وی افزود: اگر عزتی داریم یکی از عامل های آن  پشت کردن  به آمریکا و دست رد زدن به استکبار حیله گر وعهد شکن است و ذلت وخواری زمانی است که ما زیر یوق استکبار بریم.

صفائی پور با بیان اینکه باید از تاریخ وعهد شکنی های آمریکا در مسئله برجام درس گرفت، افزود: امروز وفاق ملی به پیروی از ولی امر مسلمین؛ ملت ما انتظار دارد مسئولان پاسخ قاطع و مقتدرانه در عین حال هوشمندانه به عهد شکنی آمریکا در مسئله برجام بدهند وبه این شعار که آمریکا "هیچ غلطی نمی تواند بکند" پایبند باشند.

امام جمعه میامی افزود: مقام معظم رهبری چقدر هشدار و تذکر در خصوص برجام، بی اعتمادی به آمریکاو نفود و.. دادند که مسئولان بیدار و هشیار باشند و امروز جز شر ودشمنی و حیله گری از آمریکا چیز دیگری ندیدیم وباید مسئولان هشیار باشند .

وی ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: امام راحل راه برون رفت از همه مشکلات دنیای اسلام را وحدت دانست.

صفائی با بیان اینکه اگر دنبال توسعه ورفع مشکلات هستیم باید متحد باشیم، افزود:  وحت وهمدلی ، هم افزایی ودر مسیر توسعه حرکت کردن راه دیگری برای رفع مشکلات  نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار