دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان تاکید کرد
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش می‌کنیم امسال فیلم‌های جشنواره عمار را در مراکز دانشگاهی کشور پاکستان اکران کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۱۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
به گزارش بسیج رسانه پوریا خواجه درگی  در گفت‌وگو با خبرنگار ما در زاهدان اظهار کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار از 9دی ماه در استان آغاز به کار می‌کند،

 این جشنواره در 5 فاز مساجد، ادارات، منازل، دانشجویی و دانش‌آموزی اکران خواهد شد.

 دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان افزود: جشنواره فیلم عمار هفتمین سالی است که در کشور و پنجمین سالی است که در این استان اجرا می‌شود. 

این مسؤول ادامه داد: مهم‌ترین کاری که بتوانیم انجام دهیم اکران حتی یک فیلم از جشنواره عمار در فضای دانشگاهی و جامع علمی پاکستان است. 

وی گفت: فیلم‌های جشنواره عمار در بازه زمانی 9 دی تا 18 دی ماه اکران می‌شود اما محدود به یک زمان خاص نیست بلکه اوج کار از 9 دی شروع می‌شود و در طول سال و برای تمام اقشار و در تمامی محافل فیلم‌های جشنواره اکران می‌شود. 

خواجه درگیری با بیان اینکه این جشنواره فیلم عمار با 50 اثر جدید در استان اکران مردمی دارد، اضافه کرد: این جشنواره به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و تنها برای اکران‌های مردمی از تجهیزات اداری برای پخش آنها استفاده می‌شود. 

وی گفت: امید داریم بتوانیم با همت همه فعالان فرهنگی استان و کمک مسؤولان از جانب استان سیستان و بلوچستان فیلم‌های جشنواره عمار را در کشورهای پاکستان و افغانستان اکران نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات