خبرهای داغ:
به مناسبت روز دانشجو

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان بسیج شاهرود

به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود مسابقات آمادگی جسمانی به مناسبت روز دانشجو با حضور بانوان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۳۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت روز دانشجو و به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود مسابقات آمادگی جسمانی با حضور 50 بانوی بسیجی در 5 رده سنی در سالن ورزشی 9 دی سپاه شاهرود برگزار شد.

صدیقه رضایی مسئول برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این مسابقات یک روزه در 5 رده سنی به نفرات برتر رده های مختلف اشاره کرد و گفت: در رده سنی 14 تا 18 سال، مریم عجم، کوثر اشرفی و فاطمه عباسی عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی 19 تا 24 ، سارا گلشنی نفر اول، سحر قاسمپور دوم و فاطمه علیجان زاده سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی 25تا30 سال نیز زینب نعیمی ،اعظم نظری و فاطمه بسطامی عناوین اول تا سو را از آن خود کردند و در رده سنی 31 تا 36 سال زهرا نظری، شهناز محمدی و مریم عامریان اول تا سوم شدند و در رده سنی 37 سال به بالا ، نرگس امین زاده، هاجر علی عرب و عزت حسینی عناوین برتر را کسب کردند.

رضایی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در راستای بزرگداشت روز دانشجو و شهدای این قشر و ارتقا سطح آمادگی جسمانی بانوان بسیجی و ایجاد شور و نشاط و ترویج ورزش قهرمانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار