نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وزیر آموزش و پرورش به مشکل سیستم گرمایشی مدارس محروم رسیدگی کند

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره فقدان سیتم گرمایشی در مدارس محروم گفت: از وزیر جدید آموزش و پرورش انتظار است که این مدارس مشکل دار را ببینند و دولت هم همراهی کند که این نقیصه رفع شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۷۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فقدان سیستم گرمایشی در برخی نقاط محروم کشورمان اظهار داشت: متأسفانه هر سال با شروع فصل سرما بحث مدارس و مشکلات سیستم گرمایشی از سوی رسانه ها فقط مطرح می شود اما آنطور که باید و شاید مشکلات حل نمی شوند.

وی افزود: یک نفر باید در این حوزه گزارشی را ارائه دهد که از سال گذشته تا به الان مشکل چند درصد از مدارسی که از نظر سیستم گرمایشی اشکال داشتند رفع شده است؛ حل این مشکل را از وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش باید در رابطه با این مشکل روشنگری کرده و آمار دقیقی از تعداد مدارسی که مشکل بخاری نفتی و شوفاژ داشتند ارائه دهد؛  زیرا مشخص نیست این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

فلاحتی در خاتمه بیان داشت: شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست که همچنان شاهد مدارسی باشیم که برای بخاری نفتی شان هم مشکل داشته باشند تعداد این مدارس نباید زیاد باشد، به نظر می رسد آموزش و پرورش با یک برنامه دقیق و نهضت جهادی می تواند این مشکل را رفع کند لذا از وزیر جدید آموزش و پرورش انتظار است که این مدارس مشکل دار را ببینند و دولت هم همراهی کند که این نقیصه رفع شود.


ارسال نظرات