خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جامعه امروز از بی‌تقوایی در رنج است/انس با قرآن جوانان را از گرایش به فرهنگ غرب مصون نگه می‌دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جامعه امروز بشر از بی‌تقوایی در رنج بسیاری است چراکه اگر جامعه‌ای تقوا داشته باشد آن جامعه سالم می‌ماند.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۶۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گردهمایی فرهنگ نهادی با موضوع معنویت افزایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان بیان داشت: در آیات قرآن کریم آمده است انسان در هر حال در ضرر و خسران است مگر آن کسانی که تقوای الهی دارند.

وی با بیان اینکه تقوا سپری است که انسان را از تمام خطرات حفظ می کند، افزود: فقط تقوای الهی است که می‌تواند انسان را نجات دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: جامعه امروز بشر از بی‌تقوایی در رنج بسیاری است چراکه اگر جامعه‌ای تقوا داشته باشد آن جامعه سالم می‌ماند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان در جبهه جنگ نرم دنبال می‌کنند گرفتن اسلام ناب محمدی از ما است چراکه اعتقادات و باورهای ما را هدف قرار داده‌اند.

گنجعلی با تأکید بر مأنوس کردن نوجوانان و جوانان با قرآن خاطرنشان کرد: انس با قرآن جوانان را از گرایش به فرهنگ غرب مصون نگه می‌دارد و سبک زندگی اسلامی را در خانواده‌ها نهادینه می‌کند.

در پایان این مراسم به نفرات برتر قرآنی وکتابخوانی جوایزی اهدا و از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات