خبرهای داغ:
سالروز تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان در بجنورد

حجت السلام والمسلمین قدرتی: مدیریت جامعه باید در موازات با ارزش های انقلاب اسلامی باشد

سالروز تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان در بجنورد با حظور حجت الاسلام و المسلمین قدرتی قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ، دادستان یاران و سردار سنایی معاون سیاسی سپاه در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج: سالروز تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان در بجنورد با حظور حجت الاسلام و المسلمین قدرتی ریس کل دادگستری خراسان شمالی ، دادستان یاران و سردار سنایی معاون سیاسی سپاه در بجنورد برگزار شد.
سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه‌ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به انقلاب اسلامی و پایبند به ارزشهای دینی و داوطلب حضور در عرصه‌های مورد نیاز است. این تشکل بستر و سازوکار حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره برای تحقق اهداف کلی انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

در این همایش حجت السلام والمسلمین قدرتی ضمن تبریک هفته وحدت به بسیجیان
حاظر در این جلسه گفت:دستگاه قضایی باید همیشه در نک پیکان مبارزه با فساد باشد و به شکر خدا امروز شاهد این هستیم که عوامل احرایی دستگاه های قضایی در تلاش هستند تا از این رسالت خود که رسیدگی به فساد در جامعه است به نحو شایسته استفاده کنند به شکلی که به هیچ قشر مخصوصا افراد بی گناه و مظلوم آسیبی نرسد.

قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: مهمترین برنامه این سازمان تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب است بنابراین تحقق این فرمان مستلزم یک حرکت انقلابی است.
قدرتی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی همه سازمان ها باید ریشه کن کردن فساد اقتصادی باشد
قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: از اهداف حکومت علوی این است که باید حواسمان باشد به بی گناهان ظلم نشود چرا که نظام اسلامی باید در مسیر حق حرکت کند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: ملت و مردمی که در زیر پرچم جمهوری اسسلامی ایرا ن فرزندان رشید خودشان را هدیه به انقلاب اسلامی کرده اند دیگر هیچ کالای ارزشمندی ندارند تا دشمنان با فکرهای منحرف و پوشالی بتوانند آنان را از انقلاب و ارشهای انقلاب دور کنند.

در این همایش سردار سنایی معاون سیاسی سپاه نیز با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: برجام اگر لغو و یا نقض شده است از سوی آمریکا بوده است و ما باید به تمام دنیا ثابت کنیم که برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران لغو نشده و خسارات ناشی از این نقض را باید آمریکایی ها پرداخت کنند.

سردار سنایی معاون سیاسی سپاه تصریح کرد : برجام  با هدف برسی و فرسایش قدرت اسلامی بود و این فرصتی دوباره شد تا کسانی که معتقد بودند ایران اهل مذاکره نیست به این موضوع برسند که ایران اهل مذاکره بود ولی طرف مقابل اهل خیانت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار