خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج) بابانظر رزن:

صدور انقلاب مرهون رهبری امام (ره) و خون پاک شهداست

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج) بابانظر رزن با بیان اینکه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها هستیم، گفت: این صدور انقلاب مرهون رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خون پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۹۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد عیوضی در نشست روشنگری روستای اورته قمیش از توابع شهر دمق که با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات بنیادین در کشورهای جهان به ویژه ملل اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها هستیم، افزود: این صدور انقلاب مرهون رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خون پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج) بابانظر رزن ابراز داشت: اکنون نیز با پرچم‌داری بزرگ‌مرد انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) این نهضت روز به روز در حال گسترش است.

وی در ادامه افزود: این امنیت موجود در جمهوری اسلامی به سادگی حاصل نشده و حاصل زحمات شبانه روزی سربازان امام زمان(ارواحناه فداء) در نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی است که باید قدر دانسته شود.

عیوضی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی چنان گام برداریم و عمل کنیم که فردای قیامت در مقابل سوال شهدا که بعد از ما چه کردید؟ سرافکنده نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات