خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

فعالیت 19 هزار و 383 نفر داوطلب در هلال احمر استان همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تعداد داوطلبین بالای 29 سال همدان را 19 هزار و 383 نفر برشمرد و گفت: به همت داوطلبین استان طی یک سال اخیر به 22 هزار نفر از نیازمندان خدمات حمایتی به ارزش 9 میلیارد و 758 میلیون ریال ارائه شده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۳۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز کارخانه‌ای در مراسمی که به مناسبت هفته داوطلب با حضور معاونین، روسای شعب و جمعی از خیرین و داوطلبین برگزیده جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد، با تقدیر از زحمات داوطلبین این موسسه خیریه اظهار داشت: خدمات داوطلبانه انجام دادن باید پشتوانه عشق داشته باشد عشق به خدمت، عشق به همنوع که این عشق به راحتی نصیب هرکس نمی‌شود.

وی افزود: داوطلبی در جهان مبتنی برعشق است و منشاء آن خداست، ما باید درزمینه خدمت در هلال احمر و ترویج و توسعه فعالیت‌های عام المنفعه، بشردوستانه و خدمات داوطلبانه تلاش کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:سازمان داوطلبان درسال 1985 پیریزی شده که ایران در گذشته در این زمینه رتبه بالایی داشت اما در حال حاضر رتبه ایران در سازمان ملل از نظرخدمات داوطلبی پایین است و می‌طلبد که این رتبه ارتقاء یابد.

وی عنوان کرد: در زمان بحران باید از تمام ظرفیت‌های موجود در داوطلبان برای ارائه خدمات مطلوب به حادثه ‌دیدگان بهره‌وری بهینه کنیم تا بتوانیم پاسخگوی بحران‌ها باشیم.

کارخانه‌ای، داوطلب محوری را سیاست راهبردی جمعیت هلال احمر در سطح کشور دانست و افزود: داوطلبان در سطوح مختلف هلال احمر در راستاي اصول و اهداف بين المللي نهضت صليب سرخ و هلال احمر، با بسيج توان انسانيت نسبت به بهبود زندگي مردم آسيب پذير اقدام می‌کنند.

وی تعداد داوطلبین بالای 29 سال همدان را 19 هزار و 383 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد 56 درصد زن و 44 درصد مرد هستند که با کمک آنها طی یک سال اخیر به 22 هزار نفر از نیازمندان خدمات حمایتی به ارزش 9 میلیارد و 758 میلیون ریال ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت: با حمایت استاندار همدان بودجه هلال احمر از محل ارتباطات استانی 400 درصد رشد داشته است که به سبب این حمایت می توان ایشان را داوطلب برتر هلال احمر نامید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات