فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان از اعزام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دلگان به راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۹۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  سرهنگ ۲ پاسدار "حسین شهرکی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان، از اعزام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان دلگان به اردوهای راهیان نور جنوب کشورخبر داد.

وی با بیان اینکه مدت این اردوی فرهنگی ۵ روز است، افزود: "دانش آموزان دختر از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس یادمان دهلاویه، مزار شهدای هویزه، یادمان عملیاتی والفجر ۸ و شلمچه بازدید خواهند کرد".

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان با اشاره به اینکه این مرحله دوم اعزام به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور است، افزود: "مرحله اول که همزمان با هفته بسیج دانش آموزی بود، ۸۰ نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان اعزام شده اند".

شهرکی هدف از اعزام دانش آموزان دختر بسیجی را آشنایی این قشر با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: "دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید با رشادت ها و دلاورمردیهای رزمندگان در دوران هشت ساله آشنا شوند".

وی حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس را تکلیفی برای زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و اضافه کرد: "این افتخار بزرگی است که نصیب دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان دلگان در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و مکتب شهادت شده است".

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان اظهار کرد: "استقبال از اردوهای راهیان نور در شهرستان دلگان بسیار چشمگیر بوده است، بطوریکه درخواست ها برای اعزام برای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیش از این اعزام ها است".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات