خبرهای داغ:

بازدید از طرح های عمرانی سپاه ناحیه کیار

سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام از طرح های عمرانی بسیج و سپاه در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی با بازدید از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سپاه و بسیج در شهرستان کیار از نزدیک در جریان برنامه های ساخت پایگاه های مقاومت بسیج و سالن های ورزشی صالحین قرار گرفت .

سردار محمدسلیمانی، بیان کرد: امروز آمادگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدید شکل گرفته است و این آمادگی در معرض دید دشمنان است و آنان بیش از هر کس دیگری به آمادگی بسیجیان ولایت‌مدار واقف هستند.

وی افزود : تهدیدات امروز نظام جمهوری اسلامی فقط نظامی نیست، بر همین اساس بسیجیان وظیفه دارند که در ابعاد مختلف آمادگی همه جانبه کسب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کیار در این بازدید، گفت: ساخت 12 پایگاه مقاومت بسیج از تعداد 25 پایگاهی که در دستور کار داریم به اتمام رسیده است .

سرگرد پاسدار بهرامی افزود: این پایگاه‌ها در شرایط نامناسب مکانی بودند، که تلاش کردیم در مکان‌های مناسب مستقر کنیم و ساخت این پایگاه‌های بسیج تا استقرار همه پایگاه‌ها ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار