خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

تولید اثر هنری در تراز انقلاب اسلامی هدف اصلی بسیج هنرمندان است

دکتر منتظری گفت: برگزاری جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " گام بلندی در راستای کادرسازیِ انقلابی و آموزش هنرمندان بسیجی با اولویت دانایی و توانایی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۸۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم آغاز رسمی سومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن همایش ولایت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز آغاز شد.

دکتر غلامرضا منتظری در حاشیه این مراسم با بیان اینکه پنجاه گروه سرود از سراسر کشور در این جشنواره به رقابت می پردازند، گفت: دَه اثر هنری فاخر از بین پانصد اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب و تحت عنوان ترنم بیداری بر اساس استانداردهای حرفه ای تولید می شوند.

وی با تاکید بر اینکه تولید آثار هنری در تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی سازمان بسیج هنرمندان است، گفت: برگزاری جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " گام بلندی در راستای کادرسازیِ انقلابی و آموزش هنرمندان بسیجی با اولویت دانایی و توانایی است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه تولید آثار هنری پس از بررسی و تایید کارگروه های تخصصی بسیج هنرمندان صورت می پذیرد، گفت: تا پایان سال جاری " مشاعره روح الله " همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر خُمین، یادمان آیت الله سیدمرتضی نجومی از خوشنویسان بزرگ جهان اسلام در کرمانشاه و جشنواره ملی هنرهای نمایشی بسیج در استان هرمزگان برگزار می شوند.

در پایان آیین افتتاحیه، مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) با حضور روسا و اعضای سازمان بسیج هنرمندان کشور گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " از بیست و ششم تا سی‌اُم آذرماه در تالار حافظ شیراز برگزار می شود، برنامه های شبانه این جشنواره که با حضور خوانندگان انقلابی و مطرح کشور برگزار می شود شب گذشته با حضور خواننده انقلابی حامد زمانی آغاز شد و تا پایان جشنواره ادامه خواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار