آموزش مهارتی جوانان در فارسان

رئیس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان فارسان گفت: تا کنون مرکز شهرستان فارسان 1385 نفر از جوانان جویای کار ومشتاق جهت آموزش دوره های مهارتی را آموزش داده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۹۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی انصاری در گفت‌ و‌گو با خبرنگار افتخاری بسیج به نامگذاری سال 95 به نام " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار سال دوره ها را متناسب با نیاز بازار ومتناسب نیاز در شهرستان برگزار می کنیم تا زمینه ساز اشتغال جوانان باشیم.

وی تصریح کرد: مرکز شهرستان فارسان تاکنون 1385 نفر از جوانان جویای کار را در قالب 304هزار نفر ساعت در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی، فرهنگ ، هنر آموزش داده است.

انصاری یاد آور شد: اگر بتوانیم نیروی شاغل را بر اساس استاندارد آموزش توانمند كنیم، می توانیم خدمات، تولیدات و محصولات صادراتی با كیفیت ارائه دهیم كه در این راستا منابع انسانی ارزشمندترین نكته كلیدی برای تمام بنگاه های اقتصادی و غیراقتصادی می باشد.

وی اظهار داشت:دوره های مهارتی ارائه شده در مراکز ثابت وسیار شهری برگزار می گردد واین دوره ها با همکاری پایگاههای بسیج،کمیته امداد ودوره هایی در سطح روستا در قالب سیار روستایی وعشایری ودوره هایی در بخش صنایع وکارخانجات در سطح شهرستان برگزار گردیده است.

وی، نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در کاهش معضل بیکاری موثر دانست و گفت: اگر می‌خواهیم بیکاری کاهش یابد باید زمینه توسعه مهارت آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برای جوانان گسترش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار