خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

مهلت فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری «با خانواده در اربعین» تا پایان دی ماه

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «با خانواده در اربعین» گفت: فراخوان ارسال آثار به این جشنواره از آبان ماه امسال شروع شده و تا پایان دی ماه نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۵۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی اظهار داشت: در سالروز بزرگداشت 9 دی از سوی معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)همدان یک برنامه شاخص با همکاری بسیج و سایر دستگاه‌ها در هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این روز 115 مسجد به همراه 70 پایگاه قشری در استان نشست‌هایی را با موضع روشنگری و با حضور اساتید مطرح برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حضور حداکثر بسیجیان در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی عنوان کرد: از سوم تا 10 دیماه جلساتی با موضوع تبیین ابعاد فتنه 88،حامیان آن و ساکتین فتنه در حلقه‌های شجره طیبه صالحین برگزار می‌شود.

وی درباره جشنواره فرهنگی و هنری «با خانواده در اربعین» نیز اظهار داشت: فراخوان ارسال آثار به این جشنواره از آبان ماه امسال شروع شده و تا پایان دی ماه نیز ادامه دارد.

بقایی عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های داستان کوتاه، دل نوشته، سفرنامه کربلا، عکاسی، نقاشی و خوشنویسی با موضوعات تاسوعا و عاشورای حسینی، پیاده‌روی اربعین، مراسم شیرخوارگان حسینی در سطح استان، خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)، ایستگاه‌های صلواتی و خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی معاونت فرهنگی سپاه استان برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: این جشنواره ویژه خانواده پاسداران و بسیجیان است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی رایانامه honar.1395@gmail.com و یا به آدرس خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به میدان شریعتی جنب داروخانه دکتر فاطمی مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار