خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

برخی رسانه‌ها در بحث برجام فضا را سخت و مبهم جلوه می‌دهند /هفته فرهنگی ملایر برگزار می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در بحث برجام برخی از رسانه‌ها به حدی فضا را سخت و مبهم جلوه می‌دهند که بسیاری از افراد جرأت نمی کنند در خصوص برجام حرف بزنند در حالی که هیچ شکی در این نبود.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۸۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها اظهار داشت: تشکیل این جلسات برای تبادل نظر و هم فکری و انتخابات است تا شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها بتوانند تبادل تجربه کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری را در اختیار دارید اما کمتر از آنها استفاده می کنیم، افزود: یکی از این ظرفیت‌های خوب همین شورای هماهنگی است که با استفاده از پیشکسوتانی که در این حوزه تجربیات خوبی دارند و با هم‌افزایی تجربیات می تواند برای همه دستگاه ها مفید باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: روابط عمومی‌ها می توانند بازوان خوبی برای مدیران و مشاوران خوبی برای دستگاه‌ها باشند و با توجه به حوزه فعالیتی که دستگاهشان دارند می توانند به نسبت شناسایی کمبودها و خلاها اقدام کنند.

وی ادامه داد: روابط ‌عمومی‌ها در سازمان و دستگاه خود در خصوص مسائل درون سازمانی و برون سازمانی نقش مهمی می توانند داشته باشند و کمک موثری به دستگاه کنند.

رضایی با بیان اینکه در گذشته روابط عمومی برای تنظیم یک برنامه، جلسه و نصب پلاکارد و در همین حوزه‌ها خلاصه می شد، عنوان کرد: در سال‌های اخیر با توجه به توسعه فعالیت روابط عمومی‌ها و همچنین توسعه رشته‌های‌ تحصیلی مرتبط در دانشگاه ها امروز روابط عمومی‌ها بخش مهندسی افکار عمومی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: برخی از مدیران آنچنان که شایسته است به‌کار روابط عمومی واقف نیستند و این ظرفیت را نمی‌شناسند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم است، گفت: ولی نعمت ما در این نظام و انقلاب مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه رضایت قلبی مردم فوق العاده مهم است، ابراز داشت: اگر جایی کوتاهی وجود دارد باید این مشکلات را بشناسید برای حل آنها و رفع مشکلات مردم و کمک کنید.

*باید در همه زمینه‌ها مردم را مورد توجه جدی قرار دهیم

رضایی با اشاره به اهمیت منشور حقوق شهروندی دولت گفت: گرچه همه بندهای آن در قانون اساسی وجود دارد و قبلا دیده شده است، اما قانون آنچنان که شایسته است جاری و ساری نیست.

وی با بیان اینکه حقوق مردم به عنوان یک مطالبه از حاکمیت باید در همه سطوح مورد توجه قرار گیرد، افزود: روابط عمومی‌ها باید این منشور را بررسی و مطالعه کنند چراکه تکلیف سازمانی نیز هست.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی جایگاه رفیعی است و در همه حوزه ها می تواند تاثیرگذار باشد، گفت: باید در همه زمینه‌ها مردم را مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی که تشکیل شد یک برنامه ریزی و همفکری خوبی در این زمینه داشته باشند که شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان باشیم.

رضایی اظهار داشت: در بحث برجام برخی از رسانه‌ها به حدی فضا را سخت و مبهم جلوه می‌دهند که بسیاری از افراد جرأت نمی کنند در خصوص برجام حرف بزنند در حالی که هیچ شکی در این نبود.

وی اضافه کرد: در بحث حمله نظامی به ایران؛ ۱+۵اصلا تردید نداشتند فقط در مورد زمان آن بحث بود که چه موقعی مناسب‌تر است و اینکه شر جنگ از سر کشور کم شده این یک موضوع کم و کوچکی نیست و می‌گویند برجام دستاوردی نداشته است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: فروش نفت ما اگر در همان شرایط ادامه داشت امروز به صفر رسیده بود در شرایطی که دولت تحویل شد ۸هزار بشکه بود و به سمتی می رفت که نفت در مقابل غذا؛ که پول بسیاری از نفت‌هایی که آن موقع دادیم به ما ندادند و امروز به نزدیک ۳میلیون بشکه می رسد و همچنین موفقیت اخیر دولت و وزارت نفت در جلسه اوپک که متاسفانه خیلی‌ها حاضر نیستند که مردم اینها را بدانند که من این ظلم در حق دولت است و این ظلم را به نظام نیز می‌کنند.

* روابط عمومی‌ها در تمام حوزه‌ها می‌توانند نقش و حرف داشته باشند

وی بیان کرد: برخی از افراد که جایگاهی در بین ملت ندارند و خود را شکست‌خورده سیاسی می‌دانند به هر ابزار و وسیله‌ای متوسل می شوند برای اینکه دولت را ناکارآمد جلوه دهند و این ظلم به نظام، کشور و همه خدمتگزاران دلسوزی است که صادقانه تلاش می کنند.

رضایی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در تمام حوزه‌ها می توانند نقش و حرف داشته باشند، گفت: حوزه روابط عمومی بسیار گسترده است، در مهندسی افکار عمومی، هدایت افکار عمومی و گزارشاتی که باید به صورت طبیعی برای حوزه‌های مختلف تهیه و انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی با توجه به سبقه فرهنگی شهرستان افزود: باید همه ظرفیت‌ها را بازخوانی کنیم و تمام کسانی را که در حوزه‌های مختلف فرهنگی تلاش کردند و خدماتی انجام دادند مورد تجلیل قرار دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه هفته فرهنگی ملایر از ۱۸ تا ۲۵دی ماه برگزار می‌شود، ابراز داشت: باید در این هفته تلاش کنیم سطح فرهنگی شهرستان را ارتقا دهیم.

در پایان نیز انتخابات برگزار شد و زهرا برخورداری با 33 رأی، مجتبی شیراوند با 31 رأی، محمدرضا قزوینی با 32 رأی، مهران ترکمانی با 29 رأی، فریبا کامرانی با 29 رأی، احمد فضلی با 17 رأی ومهرشاد زندی با 15 رأی به عنوان اعضای اصلی این مجمع انتخاب شدند و از روابط عمومی‌های منتخب نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار