خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

افزایش 18 درصدی تصادفات در نهاوند/منافع عام برای رسیدن به منافع شخصی زیرپا گذاشته می‌شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد افزایش تصادفات در ۸ ماه ابتدای سال نسبت به سال گذشته داشته‌ایم .
کد خبر: ۸۷۹۶۱۶۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و حمل و نقل شهرستان نهاوند که با بررسی راه‌های مواصلاتی شهرستان و تصادفات مکرر در این جاده‌ها و ترافیک درون شهری برگزار شد، اظهار داشت: جای تأسف دارد که امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد افزایش تصادفات در ۸ ماه ابتدای سال نسبت به سال گذشته داشته‌ایم .

وی افزود: در سال گذشته ۴۱ نفر فوتی بر اثر تصادف داشتیم که با تعداد فوتی‌های ۹ ماهه امسال برابری می‌کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر مشکل راه‌ها برطرف شود، گفت: مشکل راه‌های مواصلاتی مربوط به خلاً زیر ساخت‌ها است .

وی با بیان اینکه زیرساخت بسیار کم است، ادامه داد: این در حالی است که در طول سال‌های اخیر تولید خودرو نیز بیشتر شده و بین عرضه و تقاضا موازنه نداریم.

بهرام‌نیا تصریح کرد: امروز باید بنا به وضع موجود مدیریت و زمان‌بندی کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه به بحث ترافیک و مدیریت شهرستان پرداخت وافزود: در دوران مختلف به این شهر خیانت های بسیار شده است و مطمئنا خداوند از تقصیرات کسانی که چه عمدی و چه غیر عمدی تصمیم نا بجا برای این شهر گرفته اند نمی گذرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث ترافیک که بر روح و روان و جسم مردم بسیار موثر است و یک بحران برای شهرستان محسوب می شود باید این بحران را مدیریت کرد و لازمه این مدیریت مسئولین ترافیک شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه از مصادیق این بحران ترافیک به بحث پارکینگ ماشین‌های سنگین می‌توان اشاره کرد که بارها از این قضیه شکایت‌هایی شده است، گفت: باید بررسی ها انجام شود و در صورت امکان ترمینال قدیم در اختیار این رانندگان قرار گیرد که عبور و مرور کامیون‌ها از سطح شهر ممنوع شود و این بحران تا حدی بهبود یابد.

بهرام‌نیا در ادامه به بحث ترمینال جدید اشاره کرد و افزود: این ترمینال نباید در این مکان راه‌اندازی می‌شد و حتی مغازه هایی که درب آنها بیرون از ترمینال زده شده‌اند باید در داخل ترمینال باشد که به خاطر منافع شخصی بیرون از ترمینال زده شده‌اند و غیر قانونی است و شورای ترافیک باید جلوی این کار را می گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به این همه قانون‌شکنی در سطح شهر انتظار داریم مردم قانون را رعایت کنند، تصریح کرد: برای اینکه یک نفر به منافع شخصی خود برسد منافع عام را زیر پا گذاشته‌اند و از این موارد در شهر زیاد دیده شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرداری نیز خطا کرده و نمونه آن مجوزی است که به یک هتل داده شده که البته حکم قلع بنا به آن تعلق گرفته و باید تخریب شود و شهرداری نیز به دلیل اینکه بودجه ندارد قلع بنا نمی‌کند باید بدانیم که تخلف، برای شهر ما بد است و این حق الناس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات